Globalna sprzedaż na poziomie 3 961 629 sztuk w 2007 roku uplasowała koncern Hyundai-Kia na piątym miejscu w światowym rankingu producentów samochodów. Jest to skok w górę o jedną pozycję w porównaniu z rokiem 2006. Do tej
Hyundai Motor Poland okazał się wielkim zwycięzcą europejskich rozgrywek mistrzowskich. Do końca czerwca, firma sprzedała w Polsce 5 157 samochodów, co stanowi imponujący wynik w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy niewiele mniej wyniosła sprzedaż całoroczna – 4
Globalna sprzedaż na poziomie 3 961 629 sztuk w 2007 roku uplasowała koncern Hyundai-Kia na piątym miejscu w światowym rankingu producentów samochodów. Jest to skok w górę o jedną pozycję w porównaniu z rokiem 2006. Do tej
W powiązaniu z trwającymi w Austrii i Szwajcarii Mistrzostwami UEFA EURO 2008™, Hyundai Motor Company – największy producent samochodów w Korei Południowej, wprowadził program „EURO 2008 Before Service”. W dniach od 06 do 29 czerwca będzie on
Hyundai Motor Company, oficjalny partner motoryzacyjny największego w Europie wydarzenia sportowego, był gospodarzem imprezy poprzedzającej rozpoczęcie rozgrywek UEFA EURO 2008™, na której w duchu piłkarskich emocji bawiło się 30 tys. ludzi. Jako jeden z ‘EUROTOP Partners’ Hyundai
Równolegle do działań sponsoringowych związanych z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Hyundai rozpoczął współpracę z firmą Europcar jako partnerem ‘Rent a Car’ na UEFA EURO 2008. Przez cztery miesiące Europcar – największa w Europie firma wypożyczająca samochody,
Hyundai – oficjalny partner motoryzacyjny EURO 2008 proponuje klientom atrakcyjne promocje, przygotowane z okazji rozpoczynających się Mistrzostw. W celu jeszcze większej popularyzacji docenionych w rankingach jakości SUVów Santa Fe oraz Tucson, obniżono ich detaliczną cenę – dla
W dniach 26-31 maja, w salonach na terenie całego kraju, Hyundai organizuje Mistrzowskie EURO Dni. Będzie to okazja do zaprezentowania klientom aktualnej oferty na modele Hyundai ze szczególnym uwzględnieniem nowości i30, i30CW, i10 oraz Getza i SUVów.
Podczas tegorocznej Gali Fleet Awards Polska 2008, która odbyła się 15 kwietnia w warszawskim hotelu Westin, uhonorowano najważniejszych graczy na polskim rynku flotowym. Fleet Awards Polska to prestiżowy plebiscyt, oceniający specjalistów branży, samochody, produkty oraz usługi. Organizatorem
Hyundai Motor Company odnotował globalny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale o 16,4% (w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego), co stanowi 712,529 sprzedanych samochodów. Na rynku koreańskim, liczba ta wyniosła 158,338 (10,8%) a poza granicami 554,191
Podczas ubiegłorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Hyundai zaprezentował model i30 w wersji kombi – i30 CW (Crossover Wagon). Podobnie jak model hatchback, i30 CW łączy w sobie stylową praktyczność z elegancką linią nadwozia. Samochód przeznaczony jest dla
Podczas genewskich targów Geneva International Motor Show Hyundai Motor Co. zaprezentował, szóstą generację Sonaty, która została poddana faceliftingowi. Nowa Sonata to samochód stylowy, łatwy w obsłudze oraz charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi od poprzednika. Wnętrze samochodu otrzymało
Podczas genewskich targów Geneva International Motor Show, Hyundai Motor Co. zaprezentował model HED-5 “i-mode”. Cechami wyróżniającymi tegoroczny pojazd koncepcyjny są: innowacyjna stylizacja, zastosowanie przyszłościowych technologii oraz to, że jest on samochodem w wysokim stopniu przyjaznym dla środowiska.
Jaki powinien być samochód, by trafić w kobiece gusta? Który z nich ma szansę zostać nowym, niezawodnym przyjacielem Pań? Odpowiedź na to pytanie otrzymaliśmy 8 lutego 2008 r. podczas gali wręczenia nagród Kobiecy Samochód Roku 2007. W
Ceremonia wręczenia nagrody „Car of the Year 2008” odbyła się 13 lutego 2008 roku. Uroczystość została zorganizowana przez hiszpańskiego ministra przemysłu. Wśród uczestników znaleźli się, między innymi, przedstawiciele Hyundai Motor Company. To ogromny sukces Hyundaia w Europie,