Hyundai prowadzi kampanię "Before Service"

25 czerwca 2008
Bez kategorii, Hyundai Nowości

W powiązaniu z trwającymi w Austrii i Szwajcarii Mistrzostwami UEFA EURO 2008™, Hyundai Motor Company – największy producent samochodów w Korei Południowej, wprowadził program „EURO 2008 Before Service”. W dniach od 06 do 29 czerwca będzie on obecny w ośmiu miastach, w których rozgrywane są mecze.


Na stacjach oraz przy największych centrach handlowych pojawiły się darmowe centra serwisowe, gdzie zarówno właściciele samochodów Hyundai jak i innych marek mają możliwość dokonania kompleksowych przeglądów swoich aut. Hyundai wręcza także upominki oraz kupony, które mogą być wykorzystane u dilerów na całym kontynencie.

W darmowych punktach serwisowych potencjalni klienci mogą także obejrzeć nowe modele oraz odbyć jazdy testowe, co daje im możliwość zapoznania się z najwyższą jakością oferowaną przez Hyundaia.

Hyundai planuje rozwój kampanii „Before Service” w całej Europie, aby wykorzystać go do ulepszenia sieci serwisowej i wzmocnienia wizerunku firmy. Program serwisowy ma wnieść istotny wkład w zwiększenie sprzedaży i zapewnić Hyundaiowi silną pozycję wśród globalnych producentów samochodów.

Program „Before Service” który został wprowadzony przez Hyundaia na rynku koreańskim w 2006r jest w tej chwili obecny w Chinach, Indiach oraz Turcji i będzie poszerzany o kolejne kraje.
W przeciwieństwie do pasywnego „Aftersales Service” program „Before Service” dąży do dostarczenia klientowi poczucia bezpieczeństwa i zachęcenia do dokonywania prostych czynności serwisowych, mogących zapobiec w przyszłości większym usterkom, utrudniającym bezpieczną i komfortową jazdę.

źródło: Hyundai / Moto Target

Leave A Comment