Hyundai Motor Poland okazał się wielkim zwycięzcą europejskich rozgrywek mistrzowskich. Do końca czerwca, firma sprzedała w Polsce 5 157 samochodów, co stanowi imponujący wynik w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy niewiele mniej wyniosła sprzedaż całoroczna – 4 956 sztuk.
Obecny plan sprzedaży Hyundai Motor Poland zakłada, iż w 2008 roku na rodzimy rynek trafi 10 000 samochodów.
Jednocześnie Hyundai Motor Company osiągnął w pierwszym półroczu rekord sprzedaży globalnej – 1 481 152 sztuk, co stanowi wzrost o 14,2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
”Jesteśmy na najlepszej drodze, aby osiągnąć roczny cel sprzedażowy w wysokości 3 mln sztuk, zarówno dzięki wzmożonemu zapotrzebowaniu na samochody w Chinach i Indiach oraz poprzez intensywne działania na rynkach wschodzących” – podkreślił przedstawiciel Hyundaia.
źródło: Hyundai / Moto Target