Eurofest – sportowe święto Hyundaia na rozpoczęcie EURO 2008

10 czerwca 2008
Bez kategorii, Hyundai Nowości

Hyundai Motor Company, oficjalny partner motoryzacyjny największego w Europie wydarzenia sportowego, był gospodarzem imprezy poprzedzającej rozpoczęcie rozgrywek UEFA EURO 2008™, na której w duchu piłkarskich emocji bawiło się 30 tys. ludzi.


Jako jeden z ‘EUROTOP Partners’ Hyundai utrzymuje pozycję najbardziej widocznej w dziedzinie sportu marki. Hyundai – największy producent samochodów w Korei Południowej, już od stycznia prowadził szereg globalnych działań marketingowych, których wielki finał miał miejsce podczas Eurofest w Bazylei.

„Kochamy futbol i kochamy emocje płynące z gry” – powiedział Jae-kook Choi, Prezes Departamentu Sprzedaży i Planowania Hyundai Motor Company. „Dzielimy silną pasję fanów w Europie, a EURO 2008™ jest celebracją uniwersalnego braterstwa. Jednoczy ludzi w szczęściu i harmonii, co pozostaje w spójności z wizją Hyundaia” – dodał.

Wielka Piłka Życzeń

Najważniejszym elementem podczas Eurofest była prezentacja efektów programu „Piłka Życzeń”, który już od momentu wprowadzenia podczas Mistrzostw UEFA EURO 2000™ jest wiodącym punktem realizowanych działań promocyjnych, związanych z Mistrzostwami.
Już po raz piąty Hyundai ułatwił wyrażenie pasji i przepływu dobrej energii setkom tysięcy fanów. Wielkie, 4-metrowe piłki ozdobione logo Hyundaia i barwami narodowymi, pojawiły się we wszystkich krajach, których drużyny zakwalifikowały się do rozgrywek w Mistrzostwach, a fani mogli umieszczać na nich swoje podpisy i życzenia, dopingując tym samym drużyny do walki o zwycięstwo.
Podczas Eurofest zaprezentowano wszystkie Piłki Życzeń, które stworzyły niesamowity, sportowy widok, wywierając ogromne wrażenie na przybyłych. Piłki zostały następnie ustawione na stadionach i do końca Mistrzostw będą towarzyszyć piłkarzom bezpośrednio w trakcie meczy.

Zwycięzcy i nagrody

Hyundai ogłosił także zwycięzców innych, globalnych działań, prowadzonych on-line i off-line, w których nagrodami były między innymi, wycieczki do Bazylei na Eurofest oraz mecz otwarcia.
Jednym z takich konkursów był „Quest for the Best”, gdzie zadaniem startujących zawodników było jak najdłuższe podbijanie piłki, w dowolnym stylu.
Podobną nagrodę mogli otrzymać zwycięzcy konkursu „Bądź tam z Hyundaiem” na najlepsze hasło dopingujące drużynę.
Wszyscy zainteresowani mogli zgłosić swoją propozycję sloganu, a najciekawsze z nich zostały umieszczone na oficjalnej stronie UEFA, gdzie każdy kibic mógł oddać swój głos na, jego zdaniem najlepszą propozycję. W ten sposób, wyłoniono zwycięskie slogany z każdego kraju, które zostały następnie umieszczone na autokarach reprezentacji narodowych.

Flota Hyundaia

Hyundai, jako EUROTOP Partner UEFA EURO 2008™ zapewnia podczas Mistrzostw flotę 265 pojazdów, do dyspozycji VIP-ów, delegatów, drużyn i trenerów.

Hyundai okazał się być niezawodnym i efektywnym partnerem, występując jako oficjalny dostawca samochodów na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w 2000 i 2004 roku.
Odbywające się wówczas imprezy oraz programy dla klientów były wielkim sukcesem, a marka Hyundai na trwałe wpisała się w świadomość klientów.

Hyundai Motor Company jest jedną z najsilniej wspierających futbol firm na świecie – był oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Korea/Japan™ w 2002 roku oraz FIFA World Cup Germany™ w 2006 roku. Firma przedłużyła z FIFA strategiczne porozumienie sponsoringu na Mistrzostwa Świata w 2010 oraz 2014 roku.

Poprzez międzynarodowy sponsoring piłki nożnej Hyundai wniósł do gry nie tylko nowy styl zabawy i emocji, ale również wzmocnił wizerunek i osiągnął znaczący wzrost świadomości marki.
Piłka nożna daje firmie silne podstawy, umożliwiające rozwijanie sportowej strategii marketingowej w celu umocnienia pozycji na rynkach, gdzie futbol jest najbardziej popularnym sportem – w Europie, Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej.

źródło: Hyundai / Moto Target

Leave A Comment