Stratos, Delta Integrale, 037 – mówiąc Lancia prawdziwy fan motorsportu oczami wyobraźni widzi te modele. Posiadając tak fantastyczną rajdową przeszłość trudno uwierzyć, że niedługo pożegnamy się z Lancią na rynku europejskim. Z powodu rentowności Lancia ma być
Włosi od lat kochali małe miejskie autka. Tutaj warunek numer jeden to rozmiar, im mniejszy tym lepszy. Kto był w jakimkolwiek z włoskich, większych miast wie, że parkowanie tam na milimetry to norma. Dlatego wybawieniem są małe
Gdy na rynku pojawił się Chrysler 300C, amerykański sedan o ostrych, geometrycznych kształtach, z niewielkimi, wąskimi szybami i dużymi połaciami blachy, muskularny i tak różny od współczesnych aut, od razu przypadł mi do gustu. Niestety nigdy nie
Czyżby rozpoczął się sezon na vany? W krótkim czasie w naszej redakcji zagościły Focus C-Max, Opel Zafira Tourer i Chevrolet Orlando… Dziś znowu wielkopojemny przewoźnik rodzin z dziećmi i ogromnym bagażem, dostojny, potężny, silny zawodnik, który staje
Trochę taniej, ale wciąż elitarnie tekst i zdjęcia: Artur Mierzejewski Kilka miesięcy temu nasza redakcja otrzymała możliwość przetestowania produktu, który zajął miejsce Fiata Pandy i jest produkowany w tyskiej fabryce. Lancia Ypsilon w wersji Platinum z silnikiem
Tyskie – z Polski tekst i zdjęcia: Artur Mierzejewski Ponad rok temu środowisko motoryzacyjne zaniepokoiło się informacją o przeniesieniu z Polski produkcji Fiata Pandy, naszego hitu eksportowego, który odniósł ogromny sukces w całej Europie. Jakość aut zjeżdżających
Sezon na Włoszki tekst: Artur Mierzejewski zdjęcia: Michał Mierzejewski Skończył się grudzień, skończył się stary, 2011 rok, nie kończy się jednak nasza „włoska seria”, w której w głównych rolach występują kompaktowe samochody z koncernu Fiata. Testowaliśmy Fiata