Zapraszam do testu Hyundai i30 N Project C
Zapraszam do testu Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI 177:
Zapraszamy do testu samochodu Hyundai I30 N Fastback!
Zapraszam do testu samochodu Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 185
Zapraszamy do testu Hyundaia i20 z silnikiem benzynowym, wolnossącym, 1.2 o mocy 84 koni:
Zapraszam do testu Hyundaia Kona z silnikiem 1.6 T-GDi!
Gama nowego Hyundaia i30 jest zaskakująco spora. Mamy zwykłego hatchbacka, odmianę kombi, odmianę liftback, dumnie nazwaną fastbackiem oraz sportowego urwisa, model i30 N. Najważniejsze wersje z punktu widzenia sprzedaży to, oczywiście, hatchback i testowane dziś przeze mnie
Hyundai i30 nowej generacji dostępny jest w Europie od stycznia 2017 roku i ma za zadanie zdetronizować dotychczasowych liderów: Golfa i Astrę w segmencie aut kompaktowych. Koreańczycy stworzyli całkowicie europejski samochód, zaprojektowany i testowany w Niemczech, którego
Powoli musimy się chyba przyzwyczajać: surowce w postaci paliwa kiedyś się skończą. Nieuniknione będą wtedy samochody na alternatywne, odnawialne źródła energii, takie jak chociażby prąd. Pojazdy elektryczne są dostępne na rynku już od niemal 200 lat, bowiem
Hyundai postanowił rzucić rękawicę Toyocie i zaprezentował model IONIQ, który ma zdetronizować Priusa, najpopularniejszą hybrydę na świecie. Wygląda na to, że Koreańczycy przygotowali się do tego ataku bardzo dobrze… Po pierwsze, wygląd. Co tu dużo mówić, Toyota
Od debiutu Hyundaia Elantra minęło równe 26 lat. Przez ten czas samochód zmieniał się 6-cio krotnie, a ostatnia generacja miała swoją premierą w tym roku. Jeśli samochód mielibyśmy wybierać oczami, to Elantra w swojej klasie wydaje się
Hybrydy są teraz w modzie, dlatego kolejny wielki gracz staje do walki w tym segmencie. Panie i panowie, oto przed państwem Hyundai IONIQ. IONIQ nie jest jednak typową hybrydą. Ba, ten samochód wcale nie musi być hybrydą,
Nie tak dawno pisaliśmy o największym obecnie SUVie od Hyundaia dostępnym na polskim rynku, czyli Santa Fe. Urzekł nas wyglądem, ogromem miejsca i świetnym silnikiem diesla. Dzisiaj pora sprawdzić czy jego mniejszy brat, Hyundai Tucson, jest równie
Przyzwyczailiśmy się już do tego, że samochody prasowe, które dostajemy do testów kosztują krocie, często dwa razy więcej niż podstawowe odmiany. Zazwyczaj ma to jednak miejsce w markach premium, gdzie audio potrafi kosztować tyle co samochód klasy
Bądźmy szczerzy, poprzednia generacja Hyundaia Elantry była samochodem poprawnym, ale nie świetnym. Dobrze wyposażona, ładna, ale brakowało tego czegoś. Teraz to może się zmienić… Nowy Hyundai Elantra właśnie debiutuje na naszym rynku i robi to w pięknym