Abarth 124 Spider to najnowsze dzieło szalonych Włochów, którzy na warsztat biorą cywilne Fiaty i nadają im sportowy charakter. Nie inaczej było z Abarthem 124 Spider, którego bazą był Fiat 124 Spider (który to znowu bazuje na
Fiat 124 Spider to samochód, który powstał we współpracy z japońską Mazdą i jest bliźniaczą konstrukcją z modelem MX-5. Główna różnica to silnik. Pod maską Japończyka pracują tylko wolnossące konstrukcje 2.0 lub 1.5 natomiast Włosi postanowili użyć
Volvo S60 Polestar to obecnie najszybsze Volvo w ofercie. Pora sprawdzić jak szybkie. Pod maską nowego Polestara pracuje dwulitrowy turbodoładowany silnik, który dodatkowo wspomagany jest kompresorem. Razem zaowocowało to mocą 367 KM oraz momentem na poziomie 470
Mazda MX-5 to samochód sportowy w starym stylu. Mamy napęd na tył, ręczną skrzynię biegów, małe wymiary i równie niską masę. Sprawdźmy czy to jest udany przepis na dobre osiągi. Mazda MX-5 najnowszej, czwartej generacji ND występuje
Lexus LS600h L to największy i najdroższy model marki. Sprawdzamy czy auto za 730 000 zł (tyle kosztuje maksymalnie doposażony egzemplarz jak nasz testowany) potrafi być równie szybkie co drogie. Lexus LS600h L to hybryda czyli pod
Seria 43 AMG to nowa, słabsza rodzina Mercedesów sygnowanych trzema legendarnymi już literami. Sprawdźmy jak poradzi sobie najnowszy SUV z takim oznaczeniem: mierzymy Mercedesa GLE 43 AMG Coupe. Mercedes GLE 43 AMG Coupe pod maską posiada 3.0
Seat Leon Cupra 290 to najmocniejszy obecnie produkowany Seat. Jest również najmocniejszym Seatem w historii. Sprawdźmy jak to się przekłada na osiągi. Pod maską Leona Cupra 290 znajduje się dobrze znany silnik 2.0 TSI, który gości pod
Najnowszy Mercedes Klasy E z silnikiem wysokoprężnym e220d jest typową dostojną limuzyną, której nie w głowie jest szybka jazda. Mimo to, jeśli trzeba, potrafi całkiem sprawnie się napędzać. Mercedes e220d ma pod maską zupełnie nową konstrukcję: dwulitrowego
MINI John Cooper Works najnowszej generacji to najmocniejszy i najszybszy MINI w historii. Na papierze ten mały urwis wygląda bardzo bojowo. Sprawdźmy jak jest naprawdę. Pod maską małego stylowego autka znajduje się turbodoładowany dwulitrowy silnik (B48) znany
Lexus RC200t to podstawowa i najtańsza odmiana silnikowa dostępna w gamie RC. Sprawdziliśmy jak to się przekłada na osiągi. Pod maską Lexusa RC200t pracuje dwulitrowy turbodoładowany silnik w układzie R4, który generuje 245 KM oraz 350 Nm.
Lexus RX200t to 2-tonowy SUV marki z dość skromnym, bo dwulitrowym silnikiem pod maską. Sprawdziliśmy jak to się przekłada na osiągi. Tak jak napisaliśmy we wstępie Lexus RX200t to najsłabszy wariant silnikowy tego modelu: turbodoładowane benzynowe 2.0
Audi SQ5 Plus może i ma pod maską diesla, ale za to tak mocnego, że potrafi dokopać niejednej benzynie. Sprawdźmy jak wypadło w naszych testach. Audi SQ5 Plus to najmocniejsza odmiana Q5 dostępna w Polsce. Pod maską
Lexus GS-F to z jednej strony piękna dostojna limuzyna, a z drugiej drogowy zabijaka, który z napędem na tył i mocą niemal 500 KM potrafi napsuć krwi. I ma podobno genialnie osiągi! Pod maską najszybszej limuzyny w
Peugeot 308 GTi to najnowszy gracz na rynku hot hatchy. Mimo dość małego serca o pojemności 1.6 litra, potrafi nieźle powalczyć dzięki mocy 272 KM. Sprawdźmy to. Na papierze francuski hot hatch wygląda bardzo obiecująco: 272 KM,
Mercedes GLS 500 to jeden z największych SUVów na rynku, który mierzy ponad 5 metrów i waży 2,5 tony. To jednak nie oznacza, że samochód jest wolny. Mercedes GLS 500 pod maską kryje bowiem podwójnie uturbiony silnik