Zapraszamy do testu video samochodu Lexus RX 450h!
Zapraszamy do testu Lexus LC 500 Superturismo.
Kosztuje 38 900 złotych więcej, posiada 22 konie mechaniczne mniej i zadowalającą niedźwiedzie polarne metkę samochodu ekologicznego. Jakiś miesiąc temu poruszałem się benzynowym Lexusem IS i przy jego „prostolinijnym”, łatwym do zaakceptowania charakterze oraz 245-konnym silniku z
„A mój diesel pali 5 litrów, pracuje cicho i mogę dzięki niemu sporo zaoszczędzić” – znacie to? Powtarzanie jak mantry wychwalającej silniki wysokoprężne regułki, zresztą nie do końca pokrywającej się z rzeczywistością, to nagminne zjawisko, wynikające najprawdopodobniej
Przez kilka dni mogliśmy poczuć się jak najbogatsi ludzie na świecie, bowiem jeździliśmy najdroższym, największym i najbardziej luksusowym modelem w historii: LS600h L. Lexus LS600h L nie ma łatwego życia, bowiem konkurencja może i jest mała, ale
Ofensywa Lexusa trwa. Po zupełnie nowych modelach RC oraz NX, przyszła pora na nową, czwartą już generację modelu RX. Bez owijania w bawełnę, według nas najnowszy Lexus RX to najpiękniejszy współczesny SUV. Absolutne dzieło sztuki, na które
Po teście Lexusa RC-F przyszła pora na nieco bardziej cywilną odmianę: RC200t. Czy ten model również podbije nasze serca? Cóż, Lexus RC200t to samochód, w którym można się zakochać od pierwszego wejrzenia. Wygląda idealnie. Cudowne proporcje coupe,
Kochamy Japończyków z grupy Toyota. Najpierw stworzyli najpopularniejsze na świecie hybrydy, które stały się poniekąd symbolem bycia eko. Potem zrezygnowali z silników wysokoprężnych w grupie Lexusa i zastąpili je również hybrydami. Gdy wszyscy już byli pewni, że
Tradycja tradycją, ale żeby nadążyć za konkurencją czasem trzeba złamać swoje zasady i pójść z duchem czasu. Japoński producent samochodów osobowych, Lexus, niedawno zaprezentował zupełnie nowy turbodoładowany silnik benzynowy, przed którym koncern mocno się bronił. Jednym z
Jeszcze motoryzacja nie zginęła, póki V8 sprzedajemy. Niestety, ale taka smutna prawda. Dziś już coraz trudniej znaleźć wolnossący ogromny silnik, który swoim bulgotem przeszywa całe ciało. Na szczęście, na przestrzeni ostatniego roku pojawiły się przynajmniej dwa auta
Klasa superszybkich i mocnych samochodów klasy premium, które bazują na cywilnych odmianach została zdominowana przez niemiecką konkurencję. Audi z rodziny RS, BMW M, czy Mercedesy z logo AMG to maszyny dopracowane naprawdę niemal pod każdym względem. Czy
Lexus jako jedna z nielicznych marek na świecie mówi stanowcze NIE silnikom wysokoprężnym, a jako substytut swoim klientom oferuje modele hybrydowe. Sprawdźmy czy to się opłaca na przykładzie modelu GS300h F-Sport. Na początek kilka suchych faktów o
Japonia – Tokio, rok 1983. To właśnie w tym miejscu i czasie ówczesny, świętej pamięci już, szef koncernu Toyota Motor Corporation – Eiji Toyoda postanowił rzucić rękawicę takim firmom jak BMW, Audi, Mercedes czy Jaguar. Plan był
Raczyć swój organizm przez całe życie wyniszczającymi energetykami aniżeli wielowitaminowymi sokami, zamienić hobbystycznie uprawianą grę w szachy na skoki spadochronowe z awionetki tudzież powiedzieć żonie, że ta zupa była jednak za słona. Wykładnik bycia odważnym może wyglądać
Lexus na dobre porzucił już klekoczące diesle i całą swoją uwagę skupił na nowoczesnych hybrydach. Do naszego laboratorium wjechał najmniejszy pojazd od tego prestiżowego producenta napędzany różnymi źródłami energii, czyli model CT. Wygląd Nigdy nie byłem zwolennikiem