Wydawać by się mogło, iż modyfikujące różnej maści samochody firmy lubują się przede wszystkim w mocnych silnikach benzynowych …, i to właściwie prawda, ale istnieją też pewne wyjątki próbujące udowodnić, że wariant wysokoprężny również potrafi być niesamowicie
„Oszczędność” to niezwykle popularne w Polsce słowo, zresztą nie tylko u nas ludzie zwracają szczególną uwagę na stan konta bankowego – dane zjawisko jest właściwie powtarzane na całym świecie (wyłączając rzecz jasna przykładowo niektóre regiony Stanów Zjednoczonych
Chwila, której wszyscy oczekiwali, z niepokojem snuli jej teoretyczny początek i zastanawiali się jakie będzie miała skutki wreszcie stała się faktem. Z bólem serca jesteśmy zmuszeni pożegnać ośmiocylindrowe, 420-konne i szalone do granic możliwości BMW M3 serii
Gdybym moim rodzicom powiedział 25 lat temu, że mogą wybrać kolor swojego wyczekanego kilkanaście godzin w kolejce Malucha, z radości by chyba zaniemówili. Gdybym dodał do tego, że mogą zmienić felgi, kolor podsufitki czy materiały do wykończenia,
Chciałoby się jak najlepiej, żeby świat szeroko pojętego tuningu zobaczył nasze dzieło, przeżył chwilę totalnego zauroczenia i rozpropagował efekt wielotygodniowych starań pomysłowych inżynierów, jednak modyfikacja samochodów nie zawsze musi się wiązać z fanfarami klientów oraz dużym sukcesem
Mówiąc absolutnie teoretycznie – modyfikacja jakiegokolwiek samochodu to niezbyt skomplikowana rzecz, ale co powiedzieć o aucie, które w 90% przypomina wytwór bujnej wyobraźni twórców jakiejś gry samochodowej? Taką właśnie propozycję zaoferowała szerokiej klienteli firma Alpha-N Performance, która
„Freude am Fahren” – ten do znudzenia powtarzany slogan towarzyszy właściwie każdemu modelowi firmy z Monachium i choć marketingowe obietnice brzmią niezwykle optymistycznie, wcale nie mijają się z prawdą. To rzecz jasna górnolotny, może nie do końca
BMW się zmienia i choćby największy autorytet w dziedzinie stylistyki pojazdów mechanicznych zaprzeczył danemu twierdzeniu, klientela ma oczy i doskonale widzi mniejsze lub większe modyfikacje zachodzące w monachijskim koncernie. Czy aby na pewno? Może tajemniczy (a nawet
Atrakcyjne (choć to kwestia gustu) BMW serii 4 poznaliśmy stosunkowo niedawno i choć niemieckiego coupe nie ma jeszcze w sprzedaży na terenie naszego kraju (ta prawdopodobnie ma ruszyć jesienią bieżącego roku), polski oddział monachijskiego koncernu ujawnił ceny
Tajemnica, nieznana zawartość i skrzętnie ukryta rzeczywistość – takie właśnie określenia cisną mi się na usta rozmyślając o stosowanej w lotnictwie, czarnej skrzynce. Niby każdy doskonale zna jej przeznaczenie, ogromną trwałość i niezwykle ważną rolę jaką pełni
BMW ogłosiło koniec produkcji topowej 3er w wersji Coupe. Ostatnie pomarańczowe M3 Coupe już zjechało z taśm produkcyjnych… Tym samym kończy się pewna era BMW, bo w końcu M3 to jeden z najbardziej znanych i rozpoznawanych modeli
Rok 2012 przyniósł fanom marki BMW nie lada gratkę. Koncern wprowadził do sprzedaży model, który ma przejąć władzę w segmencie luksusowych, 4-drzwiowych „coupe”, dotychczas rządzonym przez Mercedesa CLS, Audi A7 i Porsche Panamera. Pretensje do tronu zgłasza
Zastąpić atrakcyjną, pełną nowoczesnych rozwiązań, absolutnie proporcjonalną i dopracowaną serię 3 Coupe E92 – wydawać by się mogło, że zadanie nierealne, posiadające na każdym kroku wyraźnie zaakcentowane „ale” oraz wymagające iście azjatyckiej mobilizacji …, a przynajmniej dorównujące
Budzić szacunek, pełnić funkcję „ważnej” persony wśród najbliższych przyjaciół, stanowić „ludzki obiekt”, z którym warto utrzymywać bliski kontakt oraz być synonimem człowieka jedzącego ryż ze złotej misy – myślę, że każdy z nas chciałby się kiedyś poczuć
Start w nobliwym konkursie elegancji organizowanym na terytorium malowniczych Włoch jest nie byle jakim wydarzeniem – w końcu maszyny przypominającej serdel wystawić tam nie wypada, a świat motoryzacji widział już praktycznie wszystko. Otóż nie Moi Drodzy –