VW Passat Alltrack w Polsce od 111 690 zł

Prezentacja tego modelu była jedynie kwestią drogocennego czasu. Akceptacja ze strony wymagającej klienteli jest nadal otwartym problemem, ale rzućcie błyskawiczne spojrzenie na „uniesione” linie oraz elegancką prezencję – czy werdykt może być negatywny? Odpowiedź ujawni swe lico dopiero za jakiś czas, a cennik Volkswagena Passata Alltrack w naszym kraju możemy „zlustrować” już teraz …


Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Popularne kombi dysponujące efektownymi osłonami stoi w cenniku z jedną odmianą wyposażenia. Fakt – ubogo, ale marka dla ludu poszła utartym szlakiem, który odznacza się hasłem: „Wypasione auto rodzinne za sporo pieniędzy”. Tytułowy Variant łączy jednak kupę środków do życia z przyzwoitym wyposażeniem, gdyż tandetne w brzmieniu określenie „standard” zawiera m.in. reflektory halogenowe, pokryte skórą gałkę zmiany biegów i kierownicę, 6 poduszek, fotochromatyczne lusterko, czujnik deszczu oraz zmierzchu, a także komputer pokładowy „MFA Plus”.

Spragnieni nieco większej dozy luksusu mogą ponadto zamówić biksenonowe reflektory ze światłami do jazdy w dzień (4890 zł), system DCC (elektryczna regulacja zawieszenia – 3520 zł), panoramiczny szklany dach (4540 zł), kamerę cofania (1560 zł) czy nawigację satelitarną RNS 510 za, o rany, 7800 zł. Lista opcjonalnych „ekstrasów” zajmuje mniej więcej dwie kartki formatu A4 także nikt nie powinien specjalnie grymasić i obrzucać kulturalnego mężczyznę w salonie chamskimi frazesami.


Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Passat Alltrack jest oferowany z czterema motorami: dwoma benzynowymi oraz analogiczną ilością wariantów zasilanych kosztowną ropą. Płacąc 111 690 zł, czyli najmniej ile się da, zostaniemy obdarowani 1.8-litrową jednostką TSI o mocy 160 KM i 6-biegową przekładnią manualną. Zostawiając na dealerskim blacie 142 790 polskich złotych uzyskamy już status szczęśliwego właściciela 2-litrowego motoru TSI (210 KM)połączonego z napędem 4MOTION i również 6-stopniowym, ale automatem DSG. Wysokoprężne odmiany będą nas zaś kosztować odpowiednio: 121 390 zł (2.0 TDI 140 KM z pakietem BlueMotion i manualem), 130 390 zł (ten sam motor z napędem 4MOTION), a także 145 190 zł (2.0 TDI 170 KM z przekładnią DSG i AWD). Dla każdego coś miłego …


Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen zreflektował się dosyć późno, gdyż takowego Alltracka szeroka klientela powinna była ujrzeć już dawno. Czy rekompensata modelu z kodem B7 jest wystarczająca? Tytułowe auto prezentuje się elegancko, dysponuje bogatym wyposażeniem, licznymi pakietami i zapewne nienagannymi manierami, jednak uboższy o ponad 111 000 domowy skarbiec może ostro wpłynąć na ludzką psychikę. Sami zatem oceńcie czy kilka elementów stylistycznych, podniesiona „zawiecha” oraz dodatkowe słowo w nazwie są warte takiego bólu.

Patryk Rudnicki

Leave A Comment