Zapraszamy na test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 240 4MOTION!
Nie będę po raz kolejny przytaczał nostalgicznej historii dotyczącej usportowionych kompaktów ani też genezy literek GTI – chyba każdy, a przynajmniej większość słyszała już te górnolotnie brzmiące wywody. Ja zadam krótkie pytanie i w obiektywny sposób poszukam
Żmigrodzki Zespół Pałacowo-parkowy to wyjątkowe miejsce. Nie tylko ze względu na swój unikatowy charakter historyczny oraz przyrodniczy. To miejsce, które na jeden dzień w roku zamienia się w wystawę zmodyfikowanych samochodów – VAGDAY. Redakcja AutoWizjii od kilku
Zapraszamy do video testu kolejnego auta, tym razem jest to nowy Volskwagen Polo GTI z silnikiem 2.0 TSI o mocy 200 KM i automatyczną dwusprzęgłową przekładnią DSG!
Czytaliście już (a jeżeli nie to szybko nadróbcie) o zmodyfikowanym Audi S3 w odmianie cabrio i o ile przedstawione wówczas 370 koni mechanicznych miało prawo zrobić wrażenie, o tyle niniejsza wiadomość ukazuje potęgę silników TSI. Golfa R
Sądziliście, że nowy Arteon jest, starą metodą, bardziej odjechanym Passatem? Po lekturze niniejszej wiadomości już tak nie powinno być. Niemiecki ABT Sportsline „zaopiekował się” czterodrzwiowym coupe na tyle efektywnie (i częściowo efektownie), że wyszedł zadziornie usposobiony, polakierowany
Moje zauroczenie trwa – jakieś trzy lata wstecz miałem po raz pierwszy dłuższą styczność z „nowożytnym” Golfem i od razu była to najszybsza wersja R. Poczułem się zachwycony. Później następowały krótkie epizody – z niebieskim pięciodrzwiowym Golfem
Czy Volkswagen Polo może być naprawdę bezawaryjny i trwały? Egzemplarze się zdarzają, a na potwierdzenie wspomnianej tezy niemiecki producent ma Polo z naszego podwórka – czwartą generację z silnikiem 1.4 TDI w czerwonym kolorze nadwozia, która przeszła
Prawdopodobnie jedno z najważniejszych wydarzeń tego roku – Volkswagen opublikował polski cennik zmodernizowanego Golfa. Trzydrzwiowa wersja Trendline z 1-litrowym silnikiem TSI o mocy porywających 85 KM startuje z poziomu 66 990 zł (posiadając nienajgorsze wyposażenie, m.in. tempomat,
Jaki jest Golf? Na to pytanie potrafi odpowiedzieć każdy, kto choć odrobinę interesuje się motoryzacją. Usposobienie szczytu samochodowej nudy, pragmatyczności i bezpłciowości. Ale czy nawet w najgorętszej odmianie R nie jest w stanie niczym zaskoczyć? Sprawdźmy to!
Volkswagen potrafi zrobić naprawdę mocnego hatchbacka i mieliśmy okazję się o tym nieraz przekonać. Argumenty Niemców brzmią następująco: odświeżone GTI Performance z mocą 245 KM, bardziej hardkorowe GTI Clubsport z mocą 265 KM (przy overbooście nawet 290
Samochód do zadań bojowych, beznadziejnych sytuacji wpędzających jedynie w głęboki dół kołaczących myśli czy wreszcie trudnych akcji wymagających poświęcenia i przybrudzenia eleganckiego image’u. Moglibyśmy porozmawiać o niemieckim Leopardzie z gąsienicami i potężną lufą, o dzielnych ciężarówkach z
Pierwsza generacja Volkswagena Tiguana świętowała swoją premierę jesienią 2006 roku, a niemiecki producent nie zdawał sobie jeszcze sprawy, jak znakomitym pomysłem wykazali się jego pracownicy. Choć mogłoby się wydawać, że firma stacjonująca na co dzień w niemieckim
Niemiecki producent z Wolfsburga sypnął nowościami podczas salonu motoryzacyjnego w Los Angeles. Ostatnio poznaliśmy zmodernizowanego Volkswagena Golfa i pełni optymizmu oraz ciekawości spoglądamy, co Volkswagen uczynił z nowym e-Golfem, bo taki samochód Niemcy pokazali w Stanach Zjednoczonych.
Tytuł pewnie znacząco poruszy serca niektórych żywo zainteresowanych niemiecką firmą z Wolfsburga, ale uspokajam (lub zachodzę w tym momencie głęboko za skórę) – nie chodzi o wspomnianego Golfa. Ten, oczywiście, przeszedł lifting i z pewnością odbije swoje