Range Rover Evoque by Startech – podejście nr 1

Stara dobra prawda mówi, że nie wypada zmieniać czegoś co jest naprawdę udane. Myślę, że najnowszy Range Rover Evoque doskonale się wpisuje w tą mądrą sentencję, ale najwyraźniej zapomnieli o niej inżynierowie Startecha. Niemcy wzięli bowiem na warsztat pięciodrzwiową odmianę wspomnianego modelu i postanowili jej nadać jeszcze więcej indywidualnego charakteru. Z jakim skutkiem? Przekonajmy się…

Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1

Z zewnątrz auto zostało wzbogacone o nowe zderzaki, tylny dyfuzor oraz delikatny spojler dachowy. Całość uzupełniają jedyne w swoim rodzaju aluminiowe felgi w rozmiarach od 20 do nawet 22 cali. Wnętrze zaś również otrzymało pewne „upiększenia”. Tuner zdecydował się na montaż skórzanej tapicerki w kolorze białym, która wyścielając fotele i boczki drzwi wzbogacona jest o szerokie czarne pasy, specjalnego wykończenia deski rozdzielczej, aluminiowych nakładek oraz zamszowej podsufitki. Trzeba przyznać, że całość wygląda bardzo okazale, a co dzieje się w takim razie pod maską?

Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1

Powiem szczerze, że niewiele. Na dzień dzisiejszy Startech zapowiedział różne pakiety dla poszczególnych jednostek, które mają dołączyć już wkrótce do oferty firmy. Póki co dostępna jest modyfikacja 2-litrowego silnika o mocy 240 KM, ale tuner niestety milczy i nie zdradza w tej sprawie żadnych szczegółów. Nasze spragnione wiedzy umysły możemy jedynie zadowolić informacją, że auto otrzymało nowe sprężyny, które są w stanie go obniżyć o 35 mm.

Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1 Range Rover Evoque by Startech - podejście nr 1

Evoque stopniowo zaczyna wyjeżdżać na nasze polskie drogi kusząc potencjalnych klientów z pewnością bogatym wyposażeniem, pewnym prestiżem oraz przede wszystkim atrakcyjnym designem. Czy propozycja Startecha obala mit i starą prawdę z początku artykułu – z tym problemem zostawiam Was już samych.

źródło: wł / Patryk Rudnicki

Leave A Comment