Infiniti Sports Car Concept – idealne połączenie

Klient w dzisiejszym świecie to niezwykle wybredne stworzenie – myślę, że każdy się ze mną zgodzi. Sami po sobie wiemy, że czasem kupno zwykłych płatków śniadaniowych w supermarkecie wiąże się z kilkoma minutami stania przed półką i zastanawiania się który rodzaj będzie najodpowiedniejszy. Z pozoru zrobienie zakupów to banalnie proste zadanie, a rzeczywistość potrafi w brutalny sposób zweryfikować nasze myślenie. Jednak prawdziwe schody zaczynają się dopiero przy wyborze nowego samochodu…

Infiniti Sports Car Concept - idealne połączenie Infiniti Sports Car Concept - idealne połączenie

Kompakt, klasa średnia, limuzyna czy SUV? Diesel czy benzyna? Postawić na sport czy ekologię? Zarówno te jak i wiele innych pytań nurtują przyszłego właściciela salonowego auta, który nie śpiąc po nocach rozpaczliwie szuka na nie odpowiedzi. A gdyby tak na rynku pojawił się samochód, który zgrabnie połączyłby emocje za kółkiem, bycie „eko” oraz agresywny design? Dla wielu osób byłoby to rozwiązanie idealne, które z pewnością pozwoliłoby zaoszczędzić kilka zbędnych pytań. Nad tego typu pojazdem myśli właśnie Infiniti.

Andy Palmer – wiceprezes wspomnianej marki oraz Nissana podkreśla, że w przyszłym roku na genewskim salonie samochodowym koncern zaprezentuje zupełnie nowy model. Mając w ofercie auta z napędem wysokoprężnym oraz hybrydowym, firma chce pójść tym razem w kierunku elektrycznym i właśnie w tego typu zasilanie wyposażyć swój sportowy koncept o roboczej nazwie Sports Car. Według Palmera ma to być wejście w zupełnie nowe dla Infiniti rejony i zaoferowanie fanom agresywnych coupe szybkiego, a zarazem oszczędnego wozu.

Japończycy póki co milczą i nie zdradzają więcej szczegółów na temat tytułowego bohatera. Zapowiedzi brzmią niezwykle szumnie, a my na razie możemy się posiłkować dwoma grafikami udostępnionymi przez Infiniti. Czy wspomniany samochód rzeczywiście okaże się idealnym połączeniem osiągów i ekologii – przekonamy się już wkrótce, ale jedno jest pewne – wiele osób mających problem z wyborem mocnego auta nie pozostanie obojętnych na to marketingowe gadanie.

źródło: wł / Patryk Rudnicki

Leave A Comment