Kolejny projekt firmy Lumma Design to ponownie modyfikacja BMW X6. Tym razem na warsztat trafił model xDrive 40d. Tunerzy starali się sprawić, żeby auto zarówno lepiej wyglądało jak i jeździło lepiej niż fabryczne. Sprawdźmy czy się udało.
Po wyjeździe z fabryki auto napędzane 6-cylindrowym 3-litrowym dieslem dysponuje mocą 306 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Lumma zwiększyła te wartości do 340 KM i 670 Nm. Naszym zdaniem nie są to wyniki zaskakujące i wyjątkowe, raczej drobna poprawka.
Oddając jednak honor firmie należy przyznać, że wprowadzone zmiany stylistyczne są bardzo ciekawe, a crossover wygląda zdecydowanie lepiej niż seryjny. Zastosowano kompleksowe modyfikacje polegające między innymi na obniżeniu auta o 40 mm, zmianie felg na 22-calowe lekkie obręcze z oponami 295/30 z przodu i 335/25 z tyłu. Poza tym pojawił się zestaw elementów poprawiających aerodynamikę i wygląd składający się z nowego zderzaka z ledowymi światłami dziennymi, poszerzonych nadkoli, nakładki na progi i drzwi z wlotami powietrza oraz tylny zderzak z dyfuzorem.
W kolorystyce dominują kolory biały i czarny, zarówno na zewnątrz jak i w kabinie, gdzie znalazła się efektowna skórzana tapicerka na sportowych siedzeniach z przodu i z tyłu, elementy z włókien węglowych na kokpicie oraz aluminiowe pedały.
źródło: wł