Mitsubishi L 200

Mitsubishi L200 to uniwersalny pick-up występujący w trzech wersjach: Single Cab, Club Cab i Double Cab. Zapewnia on sprawne i wygodne podróżowanie zarówno szosą czy autostradą, jak i w średnio trudnych warunkach terenowych.


Pierwsza odmiana mieści w swej kabinie dwie osoby i ma skrzynię ładunkową o długości 225 cm i szerokości 147 centymetrów. Club Cab jest dwudrzwiowym samochodem mogącym przewieść do czterech osób. Niestety obie wersje nie są dostępne na polskim rynku.


Na naszym rynku oferowany jest tylko L200 Double Cab 4WD. Jest to samochód pięciomiejscowy, ze skrzynią towarową o długości 150 centymetrów i szerokości 147 cm. Dostępne są dwie wersje wyposażenia: GL i GLX oraz dwa silniki do wyboru. Pierwszy z nich to turbodiesel. Ma on pojemność 2,5 litra i rozwija moc 100 koni mechnicznych, którą osiaga przy 4000 obrotów i maksymalny moment 240 Nm już przy 2000 obr/min. Prędkość maksymalna wynosi 142 kilometry na godzinę a przyspieszenie do 100 km/h niecałe 18 sekund. Jednostka ta przenosi napęd na cztery koła, przy czym napęd na oś przednią może być odłączany. Dzieje się to za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej lub 4-przełożeniowej, automatycznej. Druga jednostka to zasilany wtryskiem elektronicznym benzynowiec o pojemności 2400 cm3. Przy 5250 obr/min osiąga on moc 132 KM a przy 4000 obrotów moment maksymalny o wartości 192 Nm.


Mitsubishi L 200Napęd na obie osie (z możliwością odłączenia przedniej) przenoszony jest poprzez ręczną skrzynię pięciobiegową. Mitsubishi L200 z tym silnikiem rozpędza się do prędkości prawie 160 km/h.


Nadwozie typu pick-up prezentuje się bardzo potężnie. Dzięki olbrzymim kołom pięciodrzwiowa kabina zawieszona jest wysoko nad ziemią. Za przestrzenią pasażerską znajduje się skrzynia ładunkowa z opuszczaną tylną burtą. Stylu auta dopełniają progi-stopnie w wersji GLS i dostępne za dopłatą orurowanie przodu i przestrzeni bagażowej.


Kabina jest bardzo wygodna, zapewnia wiele przestrzeni i wyposażona jest w dobrze ukształtowane siedzenia. Komfort kierowcy zwiększa regulowany fotel i kolumna kierownicy. Deska rozdzielcza jest łatwa w obsłudze a wykonano ją z przyjemnych w dotyku, miękkich tworzyw. Wnętrze obfituje w bardzo przydatne schowki i uchwyty. Niezależne zawieszenie przednie składa się z wahaczy i drążków skrętnych, z tyłu znajdują się resory piórowe. Układ hamulcowy wyposażony jest w tarcze wentylowane z przodu i bębny z tyłu. Ślimakowa przekładnia kierownicza jest seryjnie wspomagana.

Leave A Comment