Subaru i delikatny lifting

Subaru XV (2014)

Mamy rok 2014 – czas wyjątkowo udanej Olimpiady w Soczi, kolejnego, gorącego (miejmy taką nadzieję) lata z dużą ilością słońca oraz delikatnej modyfikacji japońskiego Subaru XV. Omawiany pojazd zyskał lepsze wyciszenie wnętrza, zmodyfikowane zawieszenie w wersji dysponującej 2-litrowym, benzynowym silnikiem, korzystnie wpływające na bezpieczeństwo, wzmocnione słupki A oraz elektryczne wspomaganie kierownicy gwarantujące teraz lepsze prowadzenie samochodu. Ponadto XV poddane delikatnemu liftingowi odznacza się również bogatszym wyposażeniem seryjnym (każdy model otrzyma teraz system monitorowania ciśnienia w oponach [TPMS] i funkcję podpowiadającą optymalną zmianę biegu [tzw. Gear Shift Indicator]), systemem Dynamic Damper redukującym wibracje przenoszone na kierownicę (i kolumnę kierowniczą) oraz nieznacznie zmienionym wykończeniem co poniektórych przycisków. Czy ta, w zasadzie niewiele wnosząca modyfikacja była rzeczywiście potrzebna? No cóż, według Subaru tak …

Patryk Rudnicki