Cyfrowy salon

Audi wpadło na bardzo ciekawy pomysł sprzedaży swoich modeli. Przedsięwzięcie nosi nazwę „Audi City” i mówiąc w ogromnym skrócie jest to cyfrowa metoda za pomocą której klienci mogą, a raczej będą mogli w przyszłości nabywać auta tej niemieckiej marki. Dostępny system umożliwia wirtualną konfigurację swojego wymarzonego pojazdu, a następnie odtworzenie go w skali 1:1 za pośrednictwem ekranów umieszczonych w salonie. Oprócz tego wyjątkowy budynek jest połączony z konwencjonalnym salonem marki z Ingolstadt i oferuje całe spektrum jego możliwości. Według zapowiedzi „Audi City” jest technologią, którą producent chce rozwijać na całym świecie, natomiast „wirtualne” salony mają odgrywać w przyszłości także rolę towarzyską fanów marki z całego świata (w grę wchodzą np. luźne spotkania i dyskusja na tematy niekoniecznie związane z motoryzacją). Jak Wam się podoba taka inicjatywa?

Leave A Comment