Karolina Kurkova twarzą kampanii marki Mercedes Benz CLS w 2011 roku. Związek między pięknymi kobietami i szybkimi samochodami stał się stereotypem marketingu na przestrzeni lat, ale wciąż wydaje się być chwytliwy, więc współpraca między Czeszką, Karoliną Kurkovą i niemiecką marką Mercedes-Benz nie jest zaskoczeniem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Amerykańskie przedsiębiorstwo Victoria's Secret Angel zgodziło się zostać nową twarzą w 2011 r. Mercedes-Benz CLS coupe, zastępując Milla Jovovich w nowej kampanii zatytułowanej „Captivated”.
Kampania oficjalnie zainauguruje w berlińskim tygodniku Fashion w tym miesiącu, a jego wykonawcą jest Craig McDean, w ścisłej współpracy z brytyjskim dyrektorem Davidem Jamesem.
Kurkova mówi, że „CLS jest pięknie gładki i luksusowy, od razu przypadł mi do gustu. Ma dużo fascynujących kształtów, które chciałam przekazać w moim języku ciała podczas fotografowania. Wyobrażam sobie siebie za kierownicą Mercedesa-Benz CLS. To pasuje do mojego stylu. Jako, że ostatnio mało korzystam z prawa jazdy, muszę zdobyć więcej praktyki. I jestem pewna, że będzie świetna zabawa z nowym CLS.”
Nowy Mercedes-Benz CLS proponuje wybór spośród pięciu kolorów wnętrza, jest również pięć wariantów wykończenia i trzy rodzaje skóry.
Początkowo pojawią się dwa silniki V6 (CLS 350 CDI 265 KM i CLS 350 306 KM) i jeden R4 (CLS 250 CDI 204 KM).
Zgodnie z firmą Mercedes-Benz, wszystkie silniki w CLS są nowe, gwarantują poprawę zużycia paliwa nawet o 25 procent i wyższą wydajność w porównaniu z poprzednimi modelami. Ponadto, CLS zapowiada również premierę elektromechanicznego systemu kierowniczego.
Za podstawową wersję nowego CLSa trzeba będzie zapłacić 278,500 zł.
źródło: wł