Zmiany organizacyjne w Audi i Porsche

Zmieniające się cały czas warunki funkcjonowania są wpisane we współczesną rzeczywistość. Działając zgodnie z planem zmierzamy do określonego celu, jednak po drodze napotykamy różne sytuacje, które powodują, że musimy ciągle podejmować nowe decyzje i wyzwania.


Już wkrótce dział sprzedaży samochodów Porsche zastanie wydzielony ze struktur firmy Kulczyk Tradex i powstanie nowa spółka KPI Sports cars. Przejmie on całą odpowiedzialność za import, sprzedaż, komunikacje i aftersales marki Porsche w Polsce. Zmiany dotyczą także osób zajmujących się poszczególnymi obszarami działalności.

W związku z tym od 1 marca za kontakty z mediami dotyczące marki Porsche odpowiedzialną będzie p. Margareta Smyczek (smyczekm@kulczyktradex.com.pl, tel. 061 84 911 60, fax 061 84 911 59). Nowe obowiązki połączy z dotychczasowymi i w nowej spółce będzie pełniła funkcję szefa Marketingu i PR marki Porsche.

Jednocześnie Leszek Kempiński, pozostając w spółce Kulczyk Tradex, obejmie stanowisko szefa Marketingi i PR marki Audi. W okresie organizowania się KPI Sports cars Leszek Kempiński będzie wspierał do końca marca br p. Margaretę Smyczek w jej nowych obowiązkach.

W strukturach Kulczyk Tradex pozostanie także pani Alicja Florek, która nadal będzie zajmowała się kontaktami z mediami na rzecz marki Audi.

źródło: Kulczyk Tradex / Mototarget

Leave A Comment