Wyróżnienie Brand Image Award 2008 dla marki Chrysler

1 kwietnia 2008
Bez kategorii, Chrysler Nowości

Znakomitym dowodem renomy marki Chrysler jako lidera w zakresie projektowania, wybitnych osiągów i nowatorskich technologii w przemyśle motoryzacyjnym stanowi wyróżnienie Kelley Blue Book Brand Image Award 2008, przyznane przez najważniejszą w USA instytucję konsumencką, gromadzącą dane o fabrycznie nowych i używanych samochodach oraz innych użytkowo-wakacyjnych środkach transportu – Kelley Blue Book.


Uroczystość przekazania nagrody Best Exterior Design – Non Luxury Sedan/Coupe/Hatchback (najlepiej stylizowanego nadwozia sedana/coupe/hatchbacka klasy średniej) odbyła się 19 marca b.r. w ramach dni prasowych salonu samochodowego New York International Auto Show. Jej laureatami są – z firmy Chrysler – twórcy samochodów Chrysler Sebring Sedan i Sebring Convertible, Chrysler PT Cruiser, Chrysler 300, Chrysler Town & Country oraz Chrysler Aspen.

Wyróżnienia Brand Image Awards otrzymują producenci samochodowi za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie kreowania i kultywacji tych cech marek, które promują zainteresowanie i entuzjazm szerokiego kręgu klienteli pod kątem zakupu pojazdów fabrycznie nowych. Brand Image Awards przyznawane są w wyniku prowadzonych przez instytut Kelley Blue Book Marketing Research Brand Watch Study badań opinii oraz wizerunku produktów motoryzacyjnych na rynku Ameryki Północnej.

„To dla nas wielki honor, ponieważ chodzi tu o pozytywną percepcję Chryslera przez szeroką publiczność.” – powiedział John Plecha, dyrektor Chrysler/Jeep ds. marketingu i komunikacji światowej – „Takie pojazdy jak Chrysler Sebring, Chrysler 300 i Town & Country plasują nas w czołówce branży pod względem elegancji, stylizacji oraz innowacyjnych technologii przy cenach, które zaskakują i satysfakcjonują klientów naszej marki. Możemy się tylko cieszyć się z faktu, iż jak wynika z Kelley Blue Book Brand Watch Study Watch – nabywcom samochodów Chrysler po prostu podoba się podejście do designu pojazdów, które uważamy za inspirujące.

Zrozumienie sposobu, w jaki pojazdy są postrzegane jest ogromnie ważne dla oceny ich rzeczywistej wartości.” – mówi Jack R. Nerad, dyrektor wydawniczy oraz główny analityk Kelley Blue Book i portalu internetowego WWW.kbb.com. – „Ponieważ marka produktu odgrywa istotną rolę w procesie decyzyjnym o zakupie, poznawanie kryteriów jej percepcji oraz przemiany wizerunku wraz z upływem czasu staje się zajęciem coraz bardziej istotnym i cenionym.” Obecnym na rynku Ameryki Północnej markom samochodowym Instytut Kelley Blue Book przyznał łącznie 17 nagród i wyróżnień.

źródło: Chrysler LLC / Mototarget

Leave A Comment