Nowa kampania reklamowa Castrol Magnatec

11 października 2007

8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji.


Reklama adresowana jest do osób, dla których najważniejsze jest niezawodne działanie samochodu oraz najlepsza ochrona silnika – zarówno na długiej trasie, jak i w codziennym miejskim ruchu, gdzie silnik narażony jest na duże obciążenie w cyklu pracy „gaz-hamulec”. Ochronę taką zapewnia technologia zawartych w oleju Castrol Magnatec Inteligentnych Molekuł oddziałujących bezpośrednio na elementy silnika najbardziej zagrożone uszkodzeniem w codziennej eksploatacji.

Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej z ubiegłego roku. Nowym akcentem jest logo Euro 2008 – firma Castrol jako sponsor piłkarskich Mistrzostw Europy wykorzystuje logotyp Euro w swoich materiałach promocyjnych. Adaptacją kreacji reklamowej zajęła się Gruppa 66 Ogilvy, media zakupił dom mediowy MindShare.

źródło: Autoinformator.pl

Leave A Comment