Dokładnie tak podsumowała żywot obecnego wcielenia Audi RS 6 firma ABT Sportsline. Za co dziękują? Może za 4-litrowe V8 o niezwykłej sprawności? A może za to, że niemieckie kombi okazało się bardzo wdzięcznym obiektem do modyfikacji? Nie
Okazuje się, że Audi RS 6 Avant potrafi jeszcze zaskoczyć. Przyznam szczerze – kiedy przedstawiałem Wam niesamowite dzieło Jona Olssona, byłem niemalże przekonany, że to ostatni tak spektakularny projekt na bazie chętnie tuningowanego kombi z Ingolstadt, ale
Powiedzmy to sobie szczerze: nie będzie to codzienny widok miejskiej infrastruktury, co jest zrozumiałe – prezentowane Audi RS 6 Avant, pieszczotliwie nazwane jako „Phoenix”, powstało specjalnie dla szwedzkiej gwiazdy sportów zimowych. Rękę do projektu w dość znaczący
Minęło 8 lat od wprowadzenia na rynek Audi A5 Sportback – modelu, który nie wyróżniał się niczym szczególnym, zwłaszcza na tle pełnoprawnej „coupe-limuzyny” A7, czy konwencjonalnego coupe, na którym powstało – A5. Samochód w końcu zyskał pazur!
Już standardowe Audi S3 w odmianie kabriolet wydaje się chyba wystarczające. Bogate wyposażenie, możliwość rozkoszowania się przyświecającym w czuprynę słońcem i 300 koni mechanicznych pod maską – można lub wypada chcieć czegoś więcej? Najwyraźniej tak, choć doskonale
To nam Audi sprezentowało niespodziankę. Oczywiście nie mówię o gigantycznych spojlerach i mocy rozrywającej ludzką wyobraźnię – niemiecki producent zabawił się kolorami. Na trwającym salonie motoryzacyjnym w Nowym Jorku Audi zaprezentowało R8 Coupe w barwach Audi Sport.
87. targi w Genewie bez wątpienia przejdą do historii jako jedne z bardziej hucznych. W tym roku mamy istny wysyp premier – samochodów po liftingu, z którymi producenci wiążą spore nadzieje (jak odświeżony Nissan Qashqai, Renault Captur
Audi postanowiło nieco zmodernizować swojego bulgoczącego i strzelającego wydechem hatchbacka, przy czym określenie „nieco” zostało delikatnie nadwyrężone. Pomijając oczywiste zmiany zamykające się w nowych reflektorach przednich czy lampach tylnych, niemiecki hothatch charakteryzuje się także owalnymi koncówkami układu
Salon motoryzacyjny w Detroit obrodził w dwie stosunkowo ważne prezentacje niemieckiego Audi, choć skupić należałoby się raczej na tej „koncepcyjnej”. Q8 – warto zapamiętać to oznaczenie i nie dlatego, że mówimy o kształtnym SUV-ie pozycjonowanym wyżej od
Cztery miesiące – mniej więcej tyle niemieckie Audi każe jeszcze poczekać na nową wersję modelu Q5. Warto? Biorąc pod uwagę fakt, że popularny w naszym kraju SUV otrzyma najnowsze zdobycze technologiczne czterech pierścieni (np. Audi virtual cockpit,
Ile sportowych możliwości drzemie w nowym Audi A5 Cabriolet? Pytanie może nie do końca ważne i zapewne jedynie garstka żywo zainteresowanych kupnem czterech pierścieni „nowobogackich” zmierzy się z trudem odpowiedzi na tak postawiony dylemat, ale czy słusznie?
Audi SQ5 Plus może i ma pod maską diesla, ale za to tak mocnego, że potrafi dokopać niejednej benzynie. Sprawdźmy jak wypadło w naszych testach. Audi SQ5 Plus to najmocniejsza odmiana Q5 dostępna w Polsce. Pod maską
Kilka dni temu Audi pokazało drugą generację modelu Q5. W związku z tym na pożegnanie do testu wzięliśmy jeszcze obecny model w najmocniejszej wersji, jaka jest dostępna na naszym rynku. Nie, nie chodzi nam o odmianę RS,
Decydując się na zakup 400-konnego coupe, które przekonującą stylistykę próbuje łączyć z chłodnym potem na czole u kierowcy, można przypuszczać, że to nie jedyny samochód na podwórku właściciela. Z nowym Audi TT RS rzecz ma się podobnie,
Nowoczesny SUV kontra cywilizowany brutal. Samochód często określany mianem uniwersalnego kontra szybki i nieprzewidywalny czasami sedan. Wpasowująca się w kieszeń dobrze ustawionego biznesmena paleta silnikowa versus szalone 400 koni mechanicznych. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu niemieckie