Dzielne i eleganckie RAV4 …

Toyota RAV4 Adventure (2013)

Po „czarnej” Toyocie Auris Touring Sports, którą przedstawiliśmy wczoraj jako odrobinę tajemniczego (przynajmniej z wyglądu) reprezentanta japońskiego koncernu, przyszedł czas na limitowane RAV4. Toyota postanowiła najwyraźniej wykorzystać w stu procentach potencjał jaki drzemie w tytułowym SUV-ie, bowiem zaoferowała szerokiej publiczności aż dwie specjalne wersje omawianego auta: „dziarską” Adventure i elegancką Premium. Biorąc pod uwagę pierwszy z wymienionych samochodów należałoby zwrócić szczególną uwagę na poszerzone błotniki, 20-calowe, aluminiowe obręcze, specjalny lakier nadwozia, zmodyfikowane zderzaki i dodatkowe osłony podwozia czyniące z danej Toyoty dzielnego uczestnika imprez na bezdrożach (choć i tak doskonale wiemy, że to najprawdopodobniej mijająca się z prawdą obietnica). Niemniej interesująco przedstawia się jednak odmiana Premium, która eksponując lakier Deep Bronze, chromowane akcenty i „wyłożony” skórzaną tapicerką oraz elementami ze szczotkowanego aluminium środek, wyraźnie zwraca uwagę na swój „prestiżowy” charakter. Którą zatem wersję chętniej postawilibyście pod domem – wątpliwie „twarde” Adventure czy może Premium zwieńczone odrobiną luksusu?

  • tila

    RAVka to auto dla całej rodziny :) jeżdżę z dwójką małych dzieci, więc bardzo ważne jest dla mnie bezpieczeństwo na drodze plus pakowność bagaznika i to mam właśnie w tej Toyce.

  • delicja

    Rav4 sprawdza się zarówno w jeździe po mieście jak i w trasie. bardzo dobre auto dla rodzin, które jeżdżą na wakacje samochodem, b jest bardzo pakowny