Nissan X-Trail najnowszej, trzeciej generacji jest obecny na rynku od 2013 roku, a mimo to wciąż wygląda świeżo. Pewnie dlatego producent wciąż nie pokazał jego następcy, a tylko sukcesywnie go odświeża. Teraz przyszła pora na nowe jednostki.
Zapraszamy do testu Nowego Nissana Qashqai z silnikiem 1.6 dCi o mocy 130 KM i automatyczną przekładnią.
11 września 2017 roku Nissan zaprezentował światu nową, drugą generację modelu Leaf czyli w pełni elektrycznego hatchbacka. Zanim jednak przetestujemy ten samochód, postarajmy się sprawdzić co producent powinien poprawić w „jeszcze” bieżącej pierwszej odsłonie modelu. Po pierwsze,
Lubicie słuchać muzyki, a przy tym przemawia do Was nietuzinkowy styl samochodu? Nissan Juke w limitowanej odmianie Dark Sound powinien być zatem ciekawą alternatywą. Co prawda Japończycy przewidzieli jedynie 69 egzemplarzy takiego crossovera na rynek Europy Środkowo-Wschodniej
Rzućcie okiem na japońską żabkę – poprzedniego Nissana Micra, i kładąc dłoń na serce przyznajcie, że ten samochód nie był adresowany do płci lepiej pachnącej. Wystarczający bagażnik, odpowiednia wielkość, żywe kolory i to „spojrzenie” – zabrzmi to
Dawniej pickupy miały jeden cel: praca. Nikt nie dbał o wyposażenie, jakość plastików czy właściwości jezdne, o ile samochód mógł przewieźć setki kilogramów na pace i do tego kilka osób na pokładzie. Czasy się zmieniają, a wraz
Piąta generacja japońskiego przedstawiciela segmentu B wkracza do polskich salonów i będzie warta co najmniej 45 990 zł. Za tę kwotę otrzymamy wersję Visia posiadającą m.in. system ABS, ESP i asystenta manewru hamowania, sześć poduszek powietrznych, automatyczny
87. targi w Genewie bez wątpienia przejdą do historii jako jedne z bardziej hucznych. W tym roku mamy istny wysyp premier – samochodów po liftingu, z którymi producenci wiążą spore nadzieje (jak odświeżony Nissan Qashqai, Renault Captur
Oczekiwania klientów zostały spełnione (tak przynajmniej twierdzą włodarze Nissana). Sporych rozmiarów X-Trail, w miejsce dychawicznego, 1.6-litrowego wariantu wysokoprężnego o mocy 130 KM, zyskuje bowiem 2-litrowe dCi produkujące całkiem sensowne 177 koni mechanicznych oraz 380 Nm momentu obrotowego.
Pisaliśmy o niepoprawnym i naginającym lekko fizykę Nissanie GT-R, dlatego wiecie, że japońską Godzillę można nabyć za rozsądne, jak na sportowy pojazd o niesamowitych osiągach, pieniądze. Czy o najmocniejszej wersji NISMO, która z 3.8-litrowego silnika V6 generuje
„Obsesyjnie perfekcyjny” – tak właśnie rzecze jeden ze sloganów świeżo opublikowanego cennika mechanicznej Godzilli. Czy najświeższe wcielenie efektywnego Nissana GT-R w dalszym ciągu może być uznawane za promocję w odniesieniu do włoskiej konkurencji? Po azjatycku dopracowane 570
Japońscy inżynierowie powinni o nim mówić „Bóg prędkości”, „wyzwalacz przeciążeń”, „technologiczne monstrum” lub po prostu soczyście zakląć. Prawda brzmi jednak tak, że ogromnym emocjom winien dać się ponieść niemal każdy człowiek – mówimy bowiem o samochodzie, który
W dzisiejszym teście postaramy się zrozumieć fenomen, jakim niewątpliwie stał się z pozoru zwyczajny Nissan Qashqai. Zanim zaczniemy to co tak naprawdę oznacza słowo fenomen. Cóż, jest to szeroko pojęte określenie, które określa rzadkie, niezwykłe zjawiska albo
„Godzilla” znowu dała o sobie znać, jednak tym razem japońscy inżynierowie zaserwowali swojemu technologicznemu dziecku widoczny facelifting. Zmian nie ma specjalnie dużo – jajogłowi Azjaci (co należy odbierać jako komplement) przemodelowali front Nissana aplikując nowy zderzak oraz
Modzie na duże, komfortowe auta z powiększonym prześwitem nie widać końca. Popularne SUV-y to segment budzący respekt i przyciągający szerokie grono odbiorców. Większość producentów przy tworzeniu tego typu samochodów zdaje się zapominać, że są to również auta