XC60 – lider sprzedaży marki Volvo w 2009 roku, został wybrany Samochodem Rodzinnym 2009 w konkursie Superprodukt Mam Dziecko. W skład jury konkursu wchodzili m.in. lekarze ortopedzi i pediatrzy, dziennikarze redakcji oraz najbardziej wymagający użytkownicy samochodów – rodzice, w tym Anna Dereszowska.
W samochodzie doceniono ciekawy design, przestronne wnętrze oraz systemy bezpieczeństwa – w tym m.in. system City Safety. „Otrzymane wyróżnienie to potwierdzenie naszych planów odnośnie XC60. Chcieliśmy, aby był to idealny partner podróży dla każdego, nadający się zarówno do pracy, szkoły, wieczorem na miasto, czy na rodzinna wycieczkę. Cieszymy się, że spełniliśmy te oczekiwania i obecnie XC60 jest darzone tak dużym uznaniem w szerokim gronie odbiorców.” – powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR, Volvo Auto Polska. źródło: Volvo