Peugeot – nowe logo i nowa strategia

 Dla firmy Peugeot odkrywanie przyszłości motoryzacyjnej oznacza sprostanie trzem podstawowym wyzwaniom:

– Prezentacji unikalnych cech Marki.
Peugeot we wszystkich swych działaniach w unikalny sposób potrafi łączyć emocje z nieustannym dążeniem do perfekcji, dzięki czemu jej produkty są zawsze na czasie.

Nowe logo Peugeot
rok 2010

– Spełnianie wymogów ochrony środowiska.
Firma inwestuje w szereg nowoczesnych technologii, które pozwalają tworzyć pojazdy spełniające dzisiejsze wymogi transportowe i jednocześnie dające ogromną frajdę z jazdy. Peugeot nieustannie podnosi wydajność swych jednostek napędowych oraz wprowadza rewolucyjne rozwiązania technologiczne. W 2010 roku zaplanowała premierę pojazdu elektrycznego iOn, a w roku 2011 na rynek wprowadzony zostanie Peugeot 3008 w wersji wykorzystującej technologię silników wysokoprężnych HYbrid4 oraz mikrohybrydowy system e-HDi. Zaś w 2012 roku dostępna będzie technologia hybrydowa w wersji plug-in.

– Nowa jakość rozwiązań transportowych.
Peugeot to jedyny producent z branży motoryzacyjnej, który oferuje kompleksową, globalną ofertę rozwiązań transportowych – samochody osobowe, pojazdy użytkowe, skutery oraz rowery, a także rozległą ofertę serwisową. Firma Peugeot pragnie również zawsze być o krok przed innymi w dziedzinie oferowanych usług, czego najlepszym dowodem jest innowacyjny projekt „Mu by Peugeot”.

logo Peugeot
rok 2002

W ocenie firmy Peugeot odkrywanie przyszłości motoryzacyjnej wymaga nowego stylistycznego wizerunku, czego dobitnym przykładem pozostaje z pewnością SR1 – ze swą wyrazistą, ekstremalną i czystą formą przyszłościowej Stylistyki Peugeot oraz nowym obliczem Lwa.

logo Peugeot
rok 1980

Dla firmy Peugeot tworzenie pojazdów przyszłości to także zdefiniowana na nowo tożsamość i wizerunek we wszystkich podejmowanych globalnie działaniach. Dlatego też Peugeot wprowadza nowe oznaczenia graficzne.

Nowa oferta transportowa, nowe wyznaczniki stylu oraz nowa tożsamość wizualna – po 200 latach firma Peugeot potwierdza swe międzynarodowe aspiracje odmieniając oblicze Marki.

NOWE OBLICZE MARKI

Przez 200 lat Peugeot we wszystkich swych działaniach w unikalny sposób potrafił łączyć emocje z nieustannym dążeniem do perfekcji. Tą dwutorowość marka ma zapisaną w genach, bowiem na przełomie lat firma Peugeot umiejętnie łączyła:

logo Peugeot
rok 1970

– drewno i stal by stworzyć swe pierwsze młynki do pieprzu,
– nadwozie typu sedan z silnikiem Diesla, by przyśpieszyć postęp,
– nadwozie typu coupé z kabrioletem, by utworzyć segment samochodów coupé-cabrio i zostać jego liderem,
– nadwozie typu sedan z SUV-em, by wprowadzić na rynek model 3008,
– silnik Diesla z elektrycznym, by zostać pionierem wysokoprężnej technologii hybrydowej,
– nadwozie typu sedan ze skuterem, by stworzyć pojazd BB1.

Peugeot to unikalne połączenie emocji z dążeniem do perfekcji. Celem firmy jest, by każde motoryzacyjne doświadczenie było mocno nacechowane emocjonalnie – żaden Peugeot nigdy nie będzie jedynie zwykłym, funkcjonalnym pojazdem.

PEUGEOT, MOTION & EMOTION

Aby opisać i zilustrować na całym świecie nowe oblicze Marki, firma Peugeot stworzyła nowy, międzynarodowy podpis, który wszędzie na świecie będzie taki sam.

logo Peugeot
rok 1960

Podpis ten zostanie użyty we wszystkich działaniach marketingowych i reklamowych Marki.

Nowe oblicze Lwa

Lew, który kojarzony jest z firmą Peugeot od 1858 roku, zmienia się. Stworzony przez projektantów firmy, współczesny Lew na osłonie chłodnicy:
– jest prostszy stylistycznie,
– ma bardziej drapieżny i dynamiczny wygląd, nową pozę oraz jest bardziej opływowy,
– tworzy bimetaliczny efekt dzięki zestawieniu matowych i połyskujących elementów.

logo Peugeot
rok 1936

Lew ów jest również nowym logo Marki:
– trójwymiarowym by podkreślić jej nowoczesność,
– bez niebieskiej flagi dla bardziej wyrazistego efektu,
– niebieski kolor Peugeot pociemniał i odzwierciedla teraz nową typografię Marki.

Pierwszy pojazd z nowym logo Lwa to Peugeot RCZ, który zadebiutuje wiosną 2010 roku.

logo Peugeot
rok 1925
Nowa wizualna tożsamość

Zmiana logo Lwa pociąga za sobą całkowite przewartościowanie i modyfikację wizualnej tożsamości firmy. Celem ma być tu podniesienie wartości Marki oraz utrzymanie konsekwencji w działaniach ją określających, które podejmowane są na całym świecie. Firma Peugeot przyjmuje nowoczesne i eleganckie symbole graficzne.

Znajdą się one na:
– wszystkich produktach i usługach firmy Peugeot,
– w Internecie,
– na wszystkich polach działania Marki,
– we wszystkich kanałach komunikacji.

logo Peugeot
rok 1858

Cała ogólnoświatowa sieć firmy Peugeot, czyli 10 000 punktów kontaktowych, wprowadzi elementy nowej tożsamości wizualnej do końca 2012 roku.

Zmienia się również oprawa muzyczna wizerunku Marki. We wszystkich spotach reklamowych obecna będzie ta sama melodia. Ponadto zbudowano całkowicie nowy klimat muzyczny.

źródło: Peugeot

Leave A Comment