Honda CR-V zdobyła Laur Klienta 2009

Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu “Laur Klienta 2009” w kategorii “Samochody terenowe” . “Laur Klienta/Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską – sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.

Honda CR-V zdobyła Laur Klienta 2009 Honda CR-V zdobyła Laur Klienta 2009 Honda CR-V zdobyła Laur Klienta 2009 Honda CR-V zdobyła Laur Klienta 2009

Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej.

Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.

Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

źródło: Honda

Leave A Comment