Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową

Renault rozpoczęło we Francji największą w historii kampanię billboardową. Renault informuje w ten sposób, że posiada najmłodszą gamę samochodów w Europie. Scenic – 4 miesiące, Megane – 11 miesięcy, Laguna – 23 miesiące… zamiast samochodów – zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.

Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową

Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.

Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową

W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.

Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową Renault rozpoczęło największą kampanię billboardową

źródło: Renault

Leave A Comment