Ponad 50% wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce

17 czerwca 2008
Bez kategorii, Mitsubishi Nowości

Mitsubishi w dalszym ciągu notuje doskonałe wyniki sprzedaży w Polsce. W ciągu pierwszych 5 miesięcy tego roku sprzedano 1988 aut – to niemal tyle samo, co w ciągu całego 2006 roku i ponad 50% więcej niż między styczniem a majem 2007.


W maju nowe auta Mitsubishi trafiły do 486 klientów. Nadal bestsellerem pozostaje Outlander, a od początku roku na drugim miejscu utrzymuje się pickup L200. Ogromne zainteresowanie nowym Lancerem Sedan przekłada się na gwałtownie rosnące wyniki sprzedaży. Rośnie także rezultat sprzedaży modeli Colt.

Styczeń-maj
Przez pierwszych 5 miesięcy bieżącego roku do klientów trafiło 1988 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (1292 auta) to aż o 54% więcej.

Outlander był najpopularniejszym Mitsubishi – od stycznia do maja tego roku sprzedano 723 takie auta – to o prawie 90% więcej niż w tym samym okresie 2007 roku.

Dużą popularnością cieszy się też nadal terenowy pickup L200- trafił on do 425 klientów, co stanowi 17% wzrost.

Tuż za L200 plasuje się nowy Lancer Sedan – od stycznia do maja sprzedano 406 takich aut.

Ponad 53% więcej klientów zdecydowało się na kupno poprzedniego modelu Lancera Kombi. O 13% wzrosła liczba sprzedanych Coltów 5-drzwiowych, a o 8% – 3-drzwiowych.

Maj
W maju aż 486 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów. W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 364 auta stanowi to ponad 33% wzrost.

W maju sprzedano 215 Outlanderów – o ponad 60% więcej niż w tym samym okresie 2007 roku.

Na drugim miejscu w maju uplasował się nowy Lancer Sedan – trafił on do 95 nabywców, co oznacza prawie 4-krotny wzrost sprzedaży.

O niemal 90% zwiększyło się zainteresowanie 5-drzwiowym modelem Colt, a o 15% – Coltem 3D.

źródło: MMC Car Poland / Moto Target

Leave A Comment