Nowy dom mediowy Skody

7 kwietnia 2008
Bez kategorii, Nowości Skoda

Skoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom.


– Głównym celem przetargu było zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostępnych na polskim rynku” – powiedział Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w Škodzie – w sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na umiejętność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzędzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych.

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Škody z Agencją Carat.

– Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele, trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Škoda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego – dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Skoda Auto Polska S.A. – jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom.

Umowa o współpracy pomiędzy Škodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja 2008. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.

źródło: Skoda / Mototarget

Leave A Comment