Hyundai potrójnym liderem rankingu jakości Strategic Vision Total Quality Index

13 czerwca 2007
Bez kategorii, Hyundai Nowości

Hyundai Santa Fe, Azera/Grandeur i Entourage otrzymały tytuł najlepszych samochodów w swojej klasie w badaniu Strategic Vision Total Quality Index 2007.

Hyundai jest liderem tegorocznego rankingu – jako jedyna firma motoryzacyjna zdobyła tak dobry wynik aż w trzech różnych segmentach. Badanie Total Quality Index jest miernikiem satysfakcji posiadaczy nowych samochodów w Stanach Zjednoczonych.

HYUNDAI SANTA FE


Firma Hyundai po raz pierwszy w historii osiągneła tak mocną pozycję w rankingu jakości. Model Santa Fe zajął pierwsze miejsce w segmencie SUV, Azera/Grandeur pokonał konkurentów w segmencie dużych sedanów, a Hyundai Entourage zwyciężył wśród minivanów. Model Entourage sprzedawany jest wyłącznie w Ameryce Północnej.

– Sukces Hyundaia w 2007 roku nie jest zaskoczeniem wziąwszy pod uwagę jego produkty, dobrą prasę oraz kierownictwo, które strategicznie patrzy w przyszłość tworząc projekty innowacyjne począwszy od stylistyki po system napędowy – skomentował Dr Darrel Edwards, założyciel i CEO firmy Strategic Vision.

Hyundai Santa Fe wygrał z takimi konkurentami jak Toyota FJ Cruiser i czterodrzwiowy Jeep Wrangler stanowiącymi ścisłą czołówką w swoim segmencie. Minivan Hyundai Entourage, związany z Kią Sedona i Nissanem Questem, uzyskał lepsze wyniki od Hondy Odyssey zajmującej czołowe miejsce w rankingach przez ostatnie 5 lat.

HYUNDAI GRANDEUR/AZERA


– Badanie Strategic Vision Total Quality Index pokazuje, że Azera/Grandeur, Entourage i Santa Fe to samochody o wysokiej jakości przyciągające uwagę kierowców – powiedział John Krafcik, Wiceprezes Działu Rozwoju Produktu i Strategicznego Planowania Hyundai Motor America.

– W firmie Hyundai stawiamy na świetne wzornictwo, wysoką jakość i bezpieczeństwo oraz inne liczne zalety. Wyniki badania pokazały, że taki zestaw cech przemawia do klientów.

HYUNDAI ENTOURAGE


Total Quality Index to wskaźnik satysfakcji klienta z zakupu nowego pojazdu. W ramach Strategic Vision przeprowadzono ankietę obejmującą ponad 27 000 osób, które kupiły modele
we wrześniu, październiku i listopadzie 2006 roku. Konsumentom zadano szereg pytań o ich doświadczenia eksploatacyjne, obejmujące zakup, posiadanie i użytkowanie przez nich nowych pojazdów. Wyniki ankiety Index 2007 bazowały na ocenach właścicieli nowych samochodów w 19 kategoriach produktowych.

źródło: Hyundai

Leave A Comment