Jak można by zdefiniować charakter luksusowego, masywnie wyglądającego i niesamowicie drogiego SUV-a jakim bez wątpienia jest Porsche Cayenne GTS? Czy wykładnikiem motoryzacyjnej osobowości można w tym przypadku nazwać przyciemnione klosze biksenonowych reflektorów, czarne końcówki układu wydechowego, 20-calowe,
Czy samochody firmy Porsche można powoli zacząć nazywać popularnymi? Pomimo wciąż astronomicznych czasami cen, istnieje ziarenko prawdy w tym stosunkowo odważnym pytaniu, jednak włodarze niemieckiego koncernu trzymają rękę na marketingowym pulsie, a oto dowód: Porsche Panamera w
Model Panamera, Cayenne czy wreszcie Cayman – każdy z wymienionych tutaj reprezentantów niemieckiego koncernu z Zuffenhausen zaopatrzony w literki GTS, bez wątpienia budzi w jakimś stopniu uczucie pożądania, a nawet głębszą potrzebę nagłego wzbogacenia się. Podobne myśli
Oddział Porsche Exclusive jest dla przeciętnego zjadacza chleba (czyli osoby, która pracując w przyzwoitych warunkach zarabia przyzwoite pieniądze i jest w stanie zapewnić rodzinie życie na przyzwoitym poziomie) czymś zupełnie abstrakcyjnym. Niemcy, przy ogromnych wymaganiach finansowych, znajdują
Po co właściwie wzbogacać ofertę modelu drogiego, wystarczająco nobliwego i dającego potencjalnej klienteli poczucie bycia kimś ważnym? Trywialne pytanie – by uwikłana w podniecającą politykę wydawania poleceń osoba miała jeszcze więcej argumentów tłumaczących jej „władzę” …, i
Klienci rynku brytyjskiego mogą czuć się wyróżnieni – na 40-lecie modelu 911 Turbo oddział Porsche Exclusive postanowił bowiem zaoferować coś niebywale szybkiego, luksusowego i wyjątkowego jednocześnie, a cieszyć się niemieckim „wynalazkiem” będą oczywiście jedynie Brytyjczycy. Inżynierowie wspomnianej
Ponad 276 000 pierwszej i około 303 000 egzemplarzy drugiej generacji modelu Cayenne – włodarze niemieckiego Porsche chyba nie przypuszczali, że dość kontrowersyjny i przez wielu znienawidzony pomysł produkcji sportowego (jak twierdzi sama „góra” koncernu z Zuffenhausen)
Tegoroczna batalia na francuskim torze Le Mans przejdzie do historii – nie tylko dlatego, że do 24-godzinnych zmagań (po 16 latach nieobecności) powróciło niemieckie Porsche, ale również dlatego, że 82. edycję wspomnianego wyścigu po raz kolejny zwyciężyła
Dzisiaj o godzinie 15 świat motorsportu oszaleje i oficjalnie rozpocznie wielkie świętowanie – na torze w Le Mans wystartuje bowiem kolejna edycja kultowego już, 24-godzinnego wyścigu i to nie byle jakiego, bo z udziałem żądnego sukcesów Porsche.
Porsche Cayman S nie bezpodstawnie utkwił w pamięci zwolenników szeroko pojętej motoryzacji jako jeden z najlepiej prowadzących się samochodów o centralnie umieszczonej jednostce napędowej, ale czy może być jeszcze agresywniej, mocniej i bardziej bezkompromisowo aniżeli dotychczas? Ciężko
Niemieckie samochody z Zuffenhausen dumnie sygnowane logo firmy Porsche to produkty będące poza zasięgiem jakichś 70% naszego społeczeństwa, ale tak wcale być nie musi. Porsche wpadło bowiem na pomysł jak ograniczyć spalanie, a jednocześnie zaoferować nieco szerszemu
Jak bardzo życie musi przypominać wakacje za czasów szkolnych, by zapłacić gigantyczną wręcz sumę pieniędzy takiej firmie jak Porsche i oczekiwać budowy (na specjalne zamówienie) jedynego w swoim rodzaju 911 Turbo? Większość z nas najpewniej nigdy się
Prawdziwy fan kultowego Porsche 911 jest niczym zarażony ideą swobodnego podejścia do życia biznesmen, który międzypaństwowy kontrakt opiewający na niebotyczną wręcz sumę pieniędzy jest w stanie zamienić na chwilę relaksującej zabawy w piaskownicy i choć brzmi to
Liczymy, robimy dokładne podsumowania, szacujemy prawdopodobieństwo kryzysu w domowym budżecie oraz ustalamy finansową granicę dla każdego członka rodziny – to przykre, ale większość rozsianych po całym świecie familii prowadzi tak funkcjonujące właśnie życie nie bacząc na jego
Plan dotyczący wprowadzenia nieco mniejszego „rodzeństwa” popularnego modelu Cayenne niemieckie Porsche ułożyło sobie całkiem przemyślanie. W końcu jeżeli reprezentant szeroko pojętego segmentu „Premium” zwieńczony czterema ringami (chodzi rzecz jasna o stosunkowo niewielkiego SUV-a Q5) mógł się okazać