Odświeżonego Peugeota 508 RXH dotknął pewien paradoks. Oferowane bowiem za co najmniej 152 900 zł hybrydowe kombi wcale nie jest już… hybrydowe. Flagowa – jakby nie patrzeć – „508-mka” sprzedawana jest wyłącznie z 2-litrowym, wysokoprężnym silnikiem HDi
Po obejrzeniu poniższego filmiku raczej szybko stanie się jasne, że mamy do czynienia z francuskim samochodem… Gwoli uzupełnienia akustycznego obrazu: na salonie motoryzacyjnym w Genewie Peugeot zaprezentuje „udoskonalony” model 208, choć po nieco dokładniejszej weryfikacji przeprowadzonych zmian
Tytuł najlepszego samochodu roku to wielka nobilitacja, ale i ciężkie brzemię. Ciągłe porównania do konkurencji, nieustanne ocenianie czy nawet podważanie decyzji są na porządku dziennym. Tegoroczny zwycięzca Peugeot 308 wydaje się być pewny swej wygranej, ale czy
Targi w Paryżu to nie tylko niezwykłe odmiany zwykłych pojazdów czy spektakularne debiuty. Na niektórych stoiskach można również dostrzec kompletnie zwariowane wizje, które nie mają najmniejszych szans na produkcję seryjną. Ale właśnie za to kochamy firmy motoryzacyjne:
Rywalizacja w segmencie popularnych hatchbacków nabiera rumieńców – teraz już nie wystarczy przestronne wnętrze, bogate wyposażenie i ambicja do bycia najlepszym; potrzeba jeszcze technicznej ikry, którą nowy Peugeot 308 GT najwyraźniej posiada. Co prawda stylistyka francuskiego modelu
Nieskrępowana elegancja znad Sekwany doczekała się premiery na polskim rynku; premiery w postaci wiele obiecujących kartek papieru. Francuski Peugeot opublikował bowiem cennik odświeżonego niedawno modelu 508 i oferowana w czterech wersjach wyposażenia limuzyna (Access, Active, Allure i
30 lat temu świat motorsportu i szeroko pojętej motoryzacji nie zdawały sobie sprawy jak ważny model zadebiutował na rynku. Co więcej nieświadomy danego faktu był nawet sam Peugeot, który to popełnił ten na wskroś odważny krok i
Zastąpienie dość popularnego modelu 407 i luksusowego 608 było nie lada wyzwaniem okupionym wieloma oczekiwaniami, jednak „508-mka” (bo o tym modelu francuskiego Peugeota tutaj mówimy) podołała temu zadaniu całkiem nieźle. Włodarze znad Sekwany, by podtrzymać prawdopodobnie zainteresowanie,
Piątek, późne popołudnie. Rozwścieczony szef Peugeota wpada do pokoju projektantów i z furią połączoną z podnieceniem wykrzykuje: „Macie 48h aby stworzyć samochód, który powali na kolana wszystkich”. W jego słowniku nie było słowa „nie” oraz „ale”, dlatego
Peugeot 308 kilka miesięcy temu został wyróżniony tytułem najlepszego samochodu roku 2014. Odmiana hatchback pokonała w plebiscycie ogromną gamę konkurentów i ku uciesze francuskich włodarzy okazała się najlepsza. Kilka tygodni temu koncern pokazał odmianę kombi 308, oznaczoną
Jak należy rozumieć określenie „udany samochód dostawczy”? Czy tak winniśmy mówić o ponad dwutonowym pojeździe, którego zdolności ładunkowe przekraczają nasze przyziemne wyobrażenia, a może o czterokołowym środku transportu legitymującym się aparycją wielkiego, skrzypiącego kredensu, do którego zmieścimy
Marzec 2014 roku. W Genewie ogłoszono wyniki plebiscytu na samochód roku 2014 (COTY 2014) …and the winner is… Peugeot 308!!! Zaskoczenie? Dla wielu osób to wręcz szok, ponieważ wygrał samochód na „f”, w dodatku nie jakiś flagowy
Peugeot zaprezentował światu najnowsze wcielenie swojego najmniejszego samochodu, który tym razem dostał oznaczenie 108. Mały brzdąc został oficjalnie pokazany na targach w Genewie, gdzie prezentował się naprawdę świetnie. Wygląd malucha wyraźnie był inspirowany większym modelem 308 i
Rumuńsko-francuska Dacia oferuje ciekawego, 1.2-litrowego Logana z fabryczną instalacją LPG i to za pieniądze, które w świecie bogatych biznesmenów śmiało moglibyśmy nazwać solidnym zaskórniakiem – czyżby propozycja bezkonkurencyjna? Nie do końca, bowiem na rynku pojawił się godny
Dbający o swój prężny rozwój koncern PSA (francuskie Peugeot i Citroёn) postanowił delikatnie (choć to raczej nieadekwatne słowo) „połechtać” stosunkowo wybredny charakter zwolenników koni mechanicznych i szeroko pojętego sportu. Mające dostarczać radości oraz niecodziennych przyspieszeń „środki motoryzacyjnej