Włodarze japońskiej Mazdy wpajają od pewnego czasu szerokiej, bądź co bądź, klienteli, że ich lekki, dopracowany i „angażujący” roadster o nazwie MX-5 to znakomity wybór dla każdego kierowcy, który niezdrowo podnieca się szybciej pokonanym zakrętem. Do tej
Publiczność amerykańskiego salonu samochodowego w Los Angeles została dość miło zaskoczona, choć ofensywa japońskiej Mazdy (zapowiadana od jakiegoś czasu) spektakularną niespodzianką tak naprawdę nie jest, a żniwem prac azjatyckich inżynierów będzie się mogła również cieszyć Europa –
Cóż takiego ma w sobie japońska Mazda CX-9 (samochód mało znany na Starym Kontynencie), że polska klientela chce ją z powrotem w sprzedaży (azjatycki SUV był u nas dwukrotnie oferowany w limitowanej liczbie egzemplarzy – w 2009
18-calowe, aluminiowe obręcze, dość agresywny i wykonany z włókna węglowego pakiet ospojlerowania (zawierający m.in. delikatny dyfuzor, zgrabnie zaprojektowane progi czy tylny spojler dachowy), LED-owe światła do jazdy dziennej oraz dwie, centralnie umieszczone końcówki układu wydechowego – czy
Brodie Brittain Racing (w skrócie BBR) postanowiło zrobić coś, o czym mówi się od dłuższego już czasu, jednak nie każdy ma na tyle odwagi, by tak dyskusyjną ideę wcielić po prostu w życie. Pytanie nadrzędne: „Jak zmodyfikować
Zastanawiać się nad sukcesem Volkswagena Golfa to jak szukać drogiego zegarka w beczce pełnej siana – można oczywiście zachodzić w głowę i z uporem maniaka próbować racjonalnie wytłumaczyć dane zjawisko, tylko po co? Hegemonia niemieckiego kompaktu jest
Segment rodzinnych vanów jest trudnym do „obsadzenia” fragmentem polityki całego koncernu – nie ze względu braku pomysłów na chwytliwą i zapadającą w pamięć reklamę takowego samochodu, a całokształt idealnie wpisujący się w gusta przynajmniej 70% społeczeństwa. Dylemat
24-godzinne zmagania na torze Le Mans to obecnie jedno z najważniejszych wydarzeń świata motorsportu, dlatego „wysoko postawione osobistości” postanowiły urządzić mały plebiscyt. Runda nr 1 polegała na wyłonieniu najlepszych „sportowców” francuskiego toru Le Mans drogą konwencjonalnego głosowania
Aplikacja prezentująca najnowszą Mazdę6 dostępna jest już dla użytkowników w Polsce. Umożliwia zapoznanie się z nowym modelem, który ze swoją wspaniałą stylizacją KODO i wysoce wydajną technologią SKYACTIV gotów jest do podbicia europejskiego segmentu C/D. Łatwa w
Ten samochód jest niczym potwór z Loch Ness – każdy o nim słyszał, ale nikt go nie widział. Może wspomniane zdanie jest odrobinę przekoloryzowane, gdyż większe rodzeństwo doskonale znanego modelu CX-7 (notabene wycofanego już z oficjalnej produkcji)
Posiadanie japońskiego reprezentanta klasy średniej – Mazdy 6 – uważane było dotychczas za nietypowy wybór, który podejmowali ludzie ze szczyptą oryginalnego gustu. Wiem, to naciągana myśl będąca efektem organoleptycznych doświadczeń, ale patrząc na dzisiejsze ulice tego wciąż
Mazda opublikowała kilka zdjęć nowej „szóstki” (dwa z nich możecie ujrzeć poniżej) w bardziej rodzinnej odmianie kombi. Niestety konkretnych informacji japoński producent póki co nie ujawnia, dlatego pełni cierpliwości zapraszamy na razie do obejrzenia wspomnianych fotek …
Mazda jasno zapowiedziała, że silnik Wankla już niedługo powróci do łask i będzie stosowany najprawdopodobniej w autach sportowych danej marki. To oczywiście świetna wiadomość biorąc pod uwagę, że niedawno musieliśmy pożegnać efektowny model RX-8, którego stłamsiły normy
Po 5 latach Mazda zdecydowała zakończyć produkcję crossovera CX-7. Producent nie wspomina o następcy. Rzecznik Mazdy potwierdził w tym tygodniu, że zakończono produkcję modelu CX-7. Samochód ten doczekał się licznego grona, wiernych użytkowników w Polsce, jednak globalnie
Azjatyckie społeczeństwo już wie, mogło zobaczyć i popodziwiać, tylko pytanie co dokładnie? W fabryce Hofu rozpoczęła się wczoraj produkcja zupełnie nowej Mazdy 6 i ujawniono przy okazji pierwszy jej egzemplarz, który notabene zbudowano w europejskiej specyfikacji. Rzeczone