Zapraszam do testy Nowej Mazdy 6 2.5 o mocy 194 KM: Nowa Mazda 6 2.5 194 KM
Kupiliście nowiutką Mazdę MX-5, ale z racji niezbyt wygórowanych oczekiwań wyposażyliście ją w 1.5-litrowy silnik benzynowy? Świetnie, tylko czasami bywa tak, że po rocznej jeździe swoim roadsterem stwierdzacie, iż pozorna oszczędność jest niewspółmierna do radości, jakiej dostarczałby
Mazda MX-5, choć liczy sobie już przeszło ćwierć wieku, wciąż pozostaje samochodem dla wybrańców. Dlaczego? Nie chodzi tu z pewnością o pieniądze, bo samochód ten kosztuje tyle, ile dobrze wyposażony Volkswagen Golf. Bardziej rodzi się tu kwestia
Mazda MX-5 to samochód sportowy w starym stylu. Mamy napęd na tył, ręczną skrzynię biegów, małe wymiary i równie niską masę. Sprawdźmy czy to jest udany przepis na dobre osiągi. Mazda MX-5 najnowszej, czwartej generacji ND występuje
W Los Angeles, na tamtejszym salonie motoryzacyjnym, japońska Mazda zaprezentowała nową wersję modelu CX-5. O atrakcyjnym, utrzymanym w filozofii KODO SUV-ie, wiadomo jednak niewiele, ale świadczy to o tym, że przeprowadzona modernizacja posiada znamiona jedynie lekkiego śladu.
Jesteś zainteresowany nową Mazdą MX-5 – doceniasz więc zapewne jej atuty oraz materiałowy, klasyczny jakby nie patrzeć, dach. Istnieje jednak również ewentualność, że japońskiego roadstera nagle zabraknie Tobie w stosunkowo ciepłą noc października i chciałbyś go używać
KODO, Jinba Ittai, SKYACTIV, TAKUMINURI czy Proactive Safety – określenia budujące pewien charakter, nadające produktowi znamiona bycia wyjątkowym lub zwyczajnie śmieszne. Choć wydawać by się mogło, że tematem niniejszej informacji będzie kolejny, spektakularnie piękny samochód Aston Martina
Retractable Fastback – dzięki temu określeniu Mazda prawdopodobnie otworzyła sobie drogę do znacznie większej rzeszy potencjalnych klientów. Co prawda nie będziemy mówić o kolejnym zaawansowanym systemie mającym teoretycznie oszczędzać paliwo czy nowych postulatach obrońców środowiska, jednak informacja
Mazda od lat twardo walczy ze stereotypem auta japońskiego – nudnego, trochę nijakiego i kiepsko wykonanego. Dziś inżynierowie z Hiroszimy wystawiają do walki zupełnie nową linię stylistyczną, nowe technologie i nowe silniki, które mają rozprawić się z
Świat motoryzacji idzie ostatnio w bardzo dziwną stronę, która, przyznam szczerze, nie do końca mi się podoba. Wolnossące silniki o dużych pojemnościach są zastępowane mniejszymi z turbinami. Te mniejsze jednostki są zastępowane jeszcze mniejszymi o jeszcze wydajniejszych
Mazda na tegorocznych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie zaprezentowała koncept, który zwiastuje nową linię stylistyczną swoich popularnych SUV/Crossoverów. Koeru to słowo japońskie, które oznacza „przekraczać” lub „wyjść poza”. Zapewne chodzi o przekraczanie granic projektowania samochodów, ponieważ patrząc na
W polskich salonach sprzedaży koncernu Mazda już niedługo pojawi się kolejny argument za tym, by ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na odrobinę dynamiki oraz charakterystyczną ideologię działania. Japoński crossover o nazwie CX-3 (bo to o niego właśnie chodzi)
Zainteresowani kupnem nowej Mazdy MX-5 (mówiąc wyłącznie subiektywnie) powinni od razu zainteresować się wersją, która zadebiutowała niedawno na targach motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Miata Club to bowiem odmiana, która czwartą generację niezwykle popularnego roadstera wyposaża w 17-calowe
Dziwna jest czasami otaczająca nas rzeczywistość. Uwikłani w szaleńczy pęd ku zyskom, lepszemu dniu jutrzejszemu tudzież ważniejszej i bardziej cenionej pozycji w firmie, sukcesywnie zatracamy piękną skądinąd zdolność dostrzegania rzeczy błahych, zabawnych, odbiegających nieco od przyjętych standardów,
Mazda świętuje. Tylko w Polsce japoński producent samochodów sprzedał w ubiegłym roku 7531 samochodów, co może i nie jest wynikiem powalającym, ale jeśli porównamy to z wynikami z poprzedniego okresu to poprawa jest ogromna. Mało kto może