Salon motoryzacyjny w Genewie to zawsze miejsce prezentacji najmocniejszych, najpiękniejszych i najdroższych samochodów. Ten rok jest wyjątkowo urodzajny w takie egzemplarze, poniżej prezentujemy te, które będą skupiać na sobie wzrok i obiektywy na całym świecie. 1. Bugatti
Koenigsegg zaskoczył, porwał wszystkich zwolenników czterech kółek, poddał w dużą wątpliwość sens istnienia jakiejkolwiek konkurencji i spowodował tępe patrzenie na dane techniczne swojego nowego modelu. Podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego w Genewie szwedzki producent zakpił z dość popularnego
Na swoim stanowisku w Genewie producent supersamochodów ze Szwecji zaprezentował jedyny i niepowtarzalny model Koenigsegg Agera S Hundra. Auto zostało wyprodukowane z okazji 10-lecia istnienia firmy oraz z okazji 100 samochodu stworzonego przez Koeningsega. Nie wiadomo jaka
Firma Koenigsegg po raz kolejny zaskoczyła, jednak tym razem nie chodzi o supersportowe coupe dysponujące mocą 10 000 KM i momentem obrotowym zdolnym napędzać amerykański statek bojowy – zamieszanie wzbudziła pewna fotka. Szwedzki koncern nie zdradza żadnych
Bogaci mogą znacznie więcej – to dosyć oklepana i wciąż powtarzana na szeroką skalę prawda, ale słysząc doniesienia o kolejnym limitowanym modelu z setkami koni mechanicznych, który zamówił jakiś niski biznesmen z Chin – jakże się ona
Pewien anonimowy klient z Chin udowodnił, że dysponując odpowiednią gotówką można sobie zbudować iście bajeczny samochód. Korzystając z fabrycznych możliwości indywidualizacji narodził się właśnie taki oto Koenigsegg Agera R TBL, którego nadwozie wykonano niemal całkowicie z karbonu.
Koenigsegg ujawnił specyfikację Agery na bieżący rok. Samochód otrzyma nowe, jednoczęściowe, karbonowe i puste w środku felgi, zestaw specjalnych lotek z przodu (przy 250 km/h docisk o około 20 kg większy), nowy układ wydechowy, a także system
Koenigsegg pracuje nad nowym silnikiem. Właściwie nie jest to informacja szokująca, gdyż prace nad jednostką trwają już trzy lata, ale realizacja projektu jest coraz bliższa. Nowy motor ma nie posiadać wałków rozrządu i zużywać o 20-30 procent
Mimo, że model Agera R był gwiazdą tegorocznego stoiska firmy Koenigsegg w Genewie, producent nie ujawnił zbyt wielu informacji na jego temat. Dopiero teraz w mediach pojawiła się pełna specyfikacja techniczna supersamochodu. Agera R napędzana jest 5-litrowym