FSO Syrena Sport – „prototyp polskiego samochodu sportowego zbudowany pod koniec lat 50. Auto z powodów techniczno-produkcyjnych oraz ze względu na ogólną sytuację polityczno-gospodarczą nie trafiło do produkcji. Samochód uznaje się za jedną z najważniejszych legend polskiej
Mamy bardzo przykrą wiadomość dotyczącą spółki, o której było jakiś czas temu szalenie głośno. Z wielkim żalem trzeba powiedzieć, że polskie FSO nie będzie przeżywać swojej drugiej młodości, bowiem kanadyjski inwestor – firma Magna International – odmówił
Mimo licznych trudności kanadyjska firma Magna Steyr zdecydowała się zainwestować miliard złotych w polską fabrykę FSO. Co prawda wspomniany gigant nie otrzymał żadnego dofinansowania ze strony naszego rządu, a jedynym ustępstwem okazało się zwolnienie od płacenia podatku
Na początku czerwca informowaliśmy, że firma Magna Steyr usłyszała absolutne „NIE” w sprawie ewentualnej inwestycji w polskie FSO. Mimo sceptycznej postawy rządu Jacka Rostowskiego stolica jednak nie składa broni i zapowiedziała ostrą walkę. Kuszenie austriackiej firmy z
Niedawno informowaliśmy, że austriacka firma Magna Steyr jest zainteresowana wskrzeszeniem polskiego zakładu FSO, jednak górnolotne plany właśnie spaliły na panewce. Ubiegająca się o 90 milionów złotych dofinansowania oraz zwolnienie z obowiązku płacenia podatku dochodowego firma usłyszała stanowcze
Spekulacje odnośnie polskiego zakładu FSO wciąż trwają. Świeżutkie doniesienia mówią, że firma Magna Steyr (partner w rozmowach z FSO) podpisała kontrakt z japońskim Infiniti. Na razie informacje jakoby auta tej szacownej marki (a przede wszystkim nowa Etherea)
Pojawiła się nadzieja dla zamkniętej jakiś czas temu fabryki FSO. Na podstawie wstępnych doniesień można stwierdzić, że kanadyjska firma Magna oraz austriacka Magna Steyr są zainteresowane wpompowaniem nieco życia na Żerań (w postaci 1 miliarda złotych). Obie