260 kW (354 KM), od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy – na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA we Frankfurcie nad Menem, cztery pierścienie zaprezentowały nowe modele: S4 i S4 Avant. Te sportowe i zaawansowane technicznie auta
66. salon samochodowy we Frankfurcie za nami! 1103 wystawców z 39 krajów, 219 światowych premier i ponad 930 tysięcy zwiedzających przez 11 dni… Te liczby mówią same za siebie. Jak było? Zapraszam do krótkiej relacji z wyjazdu.
Nowa koncepcja na podstawie Leona Cupra, potężna moc 300 KM, napęd na cztery koła i allroadowy design. Tak przedstawia się hiszpański bohater tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Leona Cross Sport przedstawił sam prezes marki Seat, Jürgen Stackmann:
Francuska ofensywa aut koncepcyjnych trwa. Po Citroenie czas na Peugeota, który zaprezentował efekt wzmożonej pracy swoich inżynierów. Fractal, bo tak nazywa się ten koncept, to elektryczne miejskie coupe ze składanym dachem, które zdecydowanie wybiega w przyszłość. Peugeot
Odświeżone Porsche 911 nie było jedynym „eksponatem” germańskiego koncernu podczas zakończonych już targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Inżynierowie firmy z Zuffenhausen postanowili bowiem (póki co w formie konceptu) rzucić rękawicę amerykańskiej Tesli, prezentując model Mission E. W telegraficznym
Targi motoryzacyjne we Frankfurcie zakończone, ale BMW również zaakcentowało swoją obecność na wspomnianym wydarzeniu. Na sportowo. Po pierwsze szalone, mocne i wyjątkowe na swój sposób BMW M6 Competition Edition w nadwoziu coupe czyli niemiecki luksus z 4.4-litrowym
Segment wciąż szalenie modnych SUV-ów został obsadzony. W świetle ostatnich wydarzeń tak właśnie można by podsumować sytuację w klasie Premium – mało prawdopodobne stało się rzeczywiste (Bentley Bentayga), a długo wyczekiwane wreszcie ujrzało światło dzienne, bowiem Jaguar
Hatchback w klasie Premium? Jak najbardziej – wystarczy spojrzeć na Mercedesa Klasy A, BMW serii 1 czy też Audi A3. Pewne wątpliwości pojawiają się natomiast w momencie, kiedy zobaczymy kolejną premierę tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, a
Z okazji właśnie odbywającego się, 66. salonu samochodowego we Frankfurcie, Citroen przygotował coś specjalnego – koncept Cactus M czyli współczesną interpretację modelu Mehari z 1968 roku. Cactus M, jak nietrudno się domyślić, w dużej mierze bazuje na
Trzy kolory materiałowego dachu: czarny, brązowy i czerwony, 5.2-litrowe V10 umieszczone za plecami kierowcy i dysponujące mocą 610 KM oraz 560 Nm momentu obrotowego (3,4 sekundy do 100 km/h i 10,2 sekundy do 200 km/h) i prędkość
Moda na SUV-y przeszła chyba najśmielsze oczekiwania. O ile Volkswagena Touarega, luksusowego Mercedesa Klasy M czy Infiniti QX70 jesteśmy w stanie zrozumieć, o tyle pomysł w postaci kontrowersyjnego Porsche Cayenne dla wielu stanowił trudno wytłumaczalną zagwozdkę. Dzisiaj,
W czerwcu niemiecki producent przedstawił światu kolejną odsłonę modelu A4. Co nowego? W zasadzie… wszystko i nic. Auto oficjalnie jest prezentowane na targach we Frankfurcie, jednak już od połowy sierpnia polscy dealerzy rozpoczęli zbieranie zamówień na nowe
W segmencie hot hatchy powoli zaczyna być ciasno, co z jednej strony złą wiadomością wcale nie jest, ale z drugiej potencjalny klient mógłby zwariować od mnogości wyboru. Spójrzmy na samego Volkswagena – Niemcy oferują 220-konnego (w porywach
Na tegorocznych targach we Frankfurcie marka DS przedstawia pierwszą wariację na temat odświeżonego DS 4. Jest to DS 4 Crossback. Wszystko po to, by uszczknąć nieco z tortu zwanego rynkiem kompaktowych samochodów premium. Czy to się uda?
Targi motoryzacyjne we Frankfurcie to dla niemieckiego Porsche wydarzenie istotne właściwie z jednego powodu (choć nie do końca, o czym przekonacie się niebawem) – 911. Wspomniany model został bowiem poddany niby niewielkiemu (na pierwszy rzut oka), ale