Na początku były spekulacje i oczywiste pytania, które z biegiem czasu ustawały, by podczas finałowej rundy w Macau już oficjalnie zamienić się w zasłużoną euforię. Chyba oczywistym było, że Citroёn – zdobywca pięciu tytułów w rajdach terenowych
Na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Paryżu zadebiutował samochód równie nietuzinkowy co kanapa w muzeum sztuki nowoczesnej, jednak o ile mebla wyposażonego w układ napędowy na sprężone powietrze jeszcze nie wymyślono, o tyle francuskiego crossovera jak najbardziej. To
Czy jest sens opracowywać, udoskonalać, nadawać ostateczny sznyt i kosztem wielkich pieniędzy wprowadzać do sprzedaży miejskie, acz podniesione nieco samochody pokroju Volkswagena Cross Up!-a? Według Citroёna najwyraźniej tak – francuski producent dość niebanalnych środków lokomocji zaprezentuje bowiem
Synonim dobrego humoru, ciekawych rozwiązań i bogatej w różne pomysły głowy swojego właściciela (czyli francuski Citroёn C4 Cactus) jest już dostępny na polskim rynku. Pierwsze wrażenie? Raczej spodziewane, bowiem „startujący” od 51 900 zł samochód (wersja START
„Segment” podniesionych kombi przeżywa ostatnio intensywny rozkwit – po doskonale znanej Octavii Scout, debiutancie w postaci Opla Insignii Country Tourer i aspirującego do miana „wyjątkowo dzielnego wśród motoryzacyjnych kłamczuchów” Seata Leona ST 4Drive, na rynku pojawia się
Nowy Citroën C1 już za chwilę wjedzie do polskich salonów. Druga generacja modelu uosabia nową filozofię francuskiej marki oferując więcej designu, więcej komfortu, więcej użytecznych technologii, a wszystko to w rozsądnym budżecie. Nowy Citroën C1 to: –
Wersje DS francuskich Citroёnów mają urzekać robiącą wrażenie elegancją, dobrym smakiem, pomysłami oraz – jakkolwiek mało prawdopodobnie by to nie zabrzmiało – luksusowym charakterem. Czy w odniesieniu do tych słów odświeżone całkiem niedawno DS3 – najmniejszy przedstawiciel
Jak należy rozumieć określenie „udany samochód dostawczy”? Czy tak winniśmy mówić o ponad dwutonowym pojeździe, którego zdolności ładunkowe przekraczają nasze przyziemne wyobrażenia, a może o czterokołowym środku transportu legitymującym się aparycją wielkiego, skrzypiącego kredensu, do którego zmieścimy
Po spektakularnym sukcesie Renault czyli adoptowaniu marki Dacia i wypuszczeniu na rynek kilku modeli, które skutecznie, dzięki niskiej cenie, zdobyły rynek, inne koncerny postanowiły pójść tym samym tropem. Citroen wraz z Peugeotem stworzyły budżetowego sedana, który jest
Citroen wiele lat temu był jednym z pionierów produkujących małe ale wielkopojemne auta rodzinne, które błyskawicznie zdobyły ogromną popularność dzięki swojej uniwersalności i funkcjonalności. Xsara Picasso, a następnie kolejne generacje C4 Picasso to niekończące się pasmo sukcesów
Trzy barwy narodowe, trzy wielkie koncerny motoryzacyjne i jeden duży kraj do podziału w walce o klienta. Tak wygląda bitwa o motoryzacyjny tron w kraju bagietek, croissantów i wieży Eiffla, czyli we Francji. Dziś pod lupę trafi
Będąc na fali Genewskich nowości Citroen zaprezentował auto, które zamierza w niedalekiej przyszłości wprowadzić do seryjnej produkcji. Przed państwem model C4 Cactus. Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że to jakaś uterenowiona modelu C4. Nic
Dbający o swój prężny rozwój koncern PSA (francuskie Peugeot i Citroёn) postanowił delikatnie (choć to raczej nieadekwatne słowo) „połechtać” stosunkowo wybredny charakter zwolenników koni mechanicznych i szeroko pojętego sportu. Mające dostarczać radości oraz niecodziennych przyspieszeń „środki motoryzacyjnej
Brytyjski oddział Citroёna i firma Benefit Cosmetics wiedzą jak zadowolić tak kruchą, ale i skomplikowaną istotę jaką jest kobieta. Na potwierdzenie danych słów chcielibyśmy Wam (Drogie Panie) przedstawić specjalny model DS3 francuskiego koncernu z benzynowym, 1.6-litrowym motorem
Niewielki Citroёn DS3, za którego szeroka klientela będzie w stanie zapłacić bez wątpienia niebagatelną sumę pieniędzy i to z uśmiechem na twarzy? Owszem, takie rzeczy są możliwe pod warunkiem, że mówimy o limitowanym do zaledwie 15 egzemplarzy,