Zapraszam do testu najmocniejszego, najszybszego i najdroższego Jeepa w historii, oto Jeep Grand Cherokee Trackhawk! Pod maską skromne 6.2 litra w układzie V8, które generuje 707 KM. Albo i więcej…
Wiecie, że podobno każdy Jeep wyjeżdża z fabryki brudny? Błoto, które pokrywa niemal całą karoserię jest niczym maź pokrywająca dziecko wychodzące z brzucha. Ten samochód ma przekazywany w genach offroad. Im cięższy, tym Jeep jest bardziej zadowolony.
Jeep Grand Cherokee SRT to najgłupszy pomysł na jaki mogli wpaść włodarze marki. Zróbmy małą rekonstrukcję zdarzeń. Poważni ludzie siedzą w swoich idealnie skrojonych garniturach na zebraniu zarządu na ostatnim piętrze przeszklonego drapacza chmur. Wszyscy produkują się
Nazwanie samochodu Jeep Cherokee Trailhawk SUV’em czy co gorsza Crossoverem to jak nazwanie rugby sportem dla małych dziewczynek czy też wyżelowanych chłopców. To prawdziwa terenówka z krwi i kości. Koniec kropka. Nie dajcie się zwieść pozorom, bo
Mały może więcej. Albo małe jest piękne. Jest mnóstwo wymówek, aby twierdzić, że coś małego jest lepsze od jego większej wersji. Nie zawsze sprawdza się to w motoryzacji, ale Jeep postanowił zaryzykować i stworzyć swoje najmniejsze dziecko.
Ciepła grochówka w plastikowym naczyniu, świeże powietrze złamane „bezkompromisowym” zapachem munduru i grupa ludzi, z którymi łączy nas coś więcej aniżeli wrzucenie dla żartu pod poduszkę kolegi brudnych majtek. Choć wstęp niniejszego testu wyraźnie sugeruje tematykę wojskową
Konstytucja gwarantuje nam między innymi prawo do życia, prawo do równego traktowania czy prawo do wolności. Należy nam się to i koniec kropka. Tylko jak czuć się chociażby w pełni wolnym, skoro na co drugim kroku stoją
Pycha, chciwość, nieczystość, gniew i łakomstwo. Dorzućmy do tego nienawiść do wszystkiego co go otacza i mamy idealny obraz. Nie, to nie jest typowy Polak na wakacjach. To są cechy główne Jeepa Grand Cherokee SRT. Jeżdżącej nienawiści
Rok 2020. Stało się nieuniknione, na Ziemi zapanowała epidemia Zombie. Jak najszybciej musisz wybrać jeden samochód, aby przetrwać – co wybierasz? Ja bez wątpienia ruszyłbym do najbliższego salonu Jeepa i wyjechał jednym z Wranglerów Unlimited. Wygląd Śmiejcie
Kiedy byłem małym chłopcem i dopiero łapałem bakcyla motoryzacji, moim ulubionym zajęciem było odgadywanie modelów aut. Oczywiście, jedne poznawałem, inne nie, ale to co mi najmocniej zapadło w pamięć, to fakt, że na każdą terenówkę mówiłem Jeep
Czy upały, czy też mrozy – zawsze rządzi Król Bezdroży tekst i zdjęcia: Artur Mierzejewski Kilka lat temu prezentowaliśmy Państwu test Jeepa Wranglera Rubicon w wersji Unlimited, czyli z pięciodrzwiowym nadwoziem. Podziwialiśmy wtedy to auto za jego
Survival czas trwania testu: 08-13.07.2009 test na dystansie: 1341 km Praca dziennikarza motoryzacyjnego daje możliwość obiektywnej weryfikacji różnorodnych pojazdów, od tych maleńkich i funkcjonalnych, poprzez rodzinne vany aż do superwozów. Dzięki sposobności porównania wielu dostępnych na współczesnym
Wolna amerykanka czas trwania testu: 18-23.12.2008 test na dystansie: 1325 km W kolejnym teście przedstawiamy amerykańską alternatywę dla osób szukających nietuzinkowego SUV’a z terenowymi aspiracjami. Jeep Patriot wprowadzony na rynek w 2007 roku jest odpowiedzią na japońskie
Odrzutowiec… czas trwania testu: 22-27.10.2008 test na dystansie: 1096 km Nazwa marki o której mowa będzie w kolejnym teście jest powszechnie znana i bardzo popularna na rynku. Jeep, bo właśnie o niego chodzi, to synonim auta terenowego.
Dzielny mieszczuch czas trwania testu: 12-19.05.2008 test na dystansie: 2392 km Inny niż konkurenci, bardzo charakterystyczny, sprawiający wrażenie solidnego i twardego – Jeep Patriot – to nowy SUV wyprodukowany przez koncern Daimler-Chrysler dla miłośników marki Jeep, dla