Z pozoru to spotkanie dwóch światów. No bo co niby wspólnego miałby mieć spory SUV i równie spora limuzyna? Zwłaszcza jeśli wychodzą spod skrzydeł dwóch firm, które od dawien dawna ze sobą rywalizują? Okazuje się, że bliższe
Świat motoryzacyjny stanął na głowie. BMW zrobiło pierwsze auto, które ma napęd na przednią oś. Jakby tego było mało, to postanowił zamontować go w minivanie – pierwszym tego typu aucie koncernu. Podobno fani BMW zamarli już po
Wszyscy uwielbiamy rodzinne spotkania przy wspólnym stole. Dziadek opowiada jak to było za jego czasów, rodzice krzyczą na dzieci, żeby siedziały prosto i się nie bawiły telefonami, a dzieci przekornie tweetuja/facebookuja/youtubują czy w jakikolwiek inny sposób się
BMW jest ostatnio na fali, co do tego nie mam żadnych możliwości. Kolejne modele biją rekordy sprzedaży, a włodarze pewnie kąpią się w pieniądzach niczym Sknerus McKwacz w swoim skarbcu. Idąc za ciosem Bawarczycy postanawiają wymyślać coraz
Dziś 22 września – Europejski Dzień bez Samochodu. Czy jest lepszy sposób aby go uczcić niż pojeździć szybkim, groźnym i dużo palącym samochodem? Tak, wiem jesteśmy okrutni… Bohater dzisiejszego testu to gatunek niemalże wymarły. Duża moc, napęd
Mam nadzieję, że dzisiejszym testem nie odstraszymy kompletnie pięknego i upalnego lata, ale nawet jeśli to zrobimy, to w bardzo efektownym stylu. Myślę, że nawet James Bond nie powstydziłby się na nadmorskim bulwarze pokazać w tym aucie.
Warszawa, rok 2049. Na całej Ziemi skończyły się wszelkie płynne surowce będące paliwem do pojazdów spalinowych. Chaos? Przygnębienie? Żałoba? Nic z tych rzeczy, przecież mamy auta elektryczne! Wiem, że brzmi jak najgorszy sen motomaniaka, ale z tą
W dzisiejszym odcinku prawdziwa walka o szczyt, czy nawet gra o tron. Dwie luksusowe marki, dwa różne spojrzenia na prestiż i tylko jeden zwycięzca. Kto wygra? Zapraszam do lektury. Wygląd Już pierwsze spojrzenie na oba auta zdradza
Znane przysłowie brzmi: nie oceniaj książki po okładce i pasuje ono jak ulał do dzisiejszego testu z pozoru nudnego BMW. Przejście z opisu sylwetki auta i wkroczenie do kabiny jest niczym przeniknięcie do świata Narnii. To tak
W 2013 roku serca wszystkich fanów BMW serii 3 coupe zadrżały, żeby nie powiedzieć dostały zawału. Producent ogłosił koniec produkcji trzydrzwiowej odmiany, jednoznacznie ogłaszając, że generacja e92 to ostatni przedstawiciel gatunku. Szok, łzy i niedowierzanie, bowiem od
Ostatnimi czasy BMW ma chyba sporą nadwyżkę emblematów nadwornego tunera M Performance. Lądują one dosłownie wszędzie, od najmniejszej 1 po terenowe odmiany X nawet na flagowej limuzynie 7 kończąc. Czy to nie jest przypadkiem próba zmydlenia oczu
Ciasne, niepraktyczne, nie zabierzesz nim kumpli ani dzieci,… „Po co komuś taki samochód?” – powie ojciec rodziny mający zawsze problem ze spakowaniem walizek żony i zabawek ferajny na wakacyjny wyjazd. Jednocześnie bezwiednie odwraca wzrok za przejeżdżającym właśnie
Radość z jazdy jest wprost proporcjonalna do samochodu, jakim się poruszacie. Prawda. Ale czy radość z jazdy musi być proporcjonalna do mocy samochodu i jego osiągów? Niekoniecznie. Są samochody, w których radość z jazdy dostajemy w standardzie
Niewiele aut, którymi jeździłem sprawiło mi radość podobną do tej, którą zafundował mi prezentowany dziś bawarski lider segmentu aut rekreacyjnych. Chyba mogę nawet stwierdzić, że spośród wszystkich testowanych dotychczas pojazdów, właśnie ten wybrałbym i najchętniej wstawił do
Gdybym moim rodzicom powiedział 25 lat temu, że mogą wybrać kolor swojego wyczekanego kilkanaście godzin w kolejce Malucha, z radości by chyba zaniemówili. Gdybym dodał do tego, że mogą zmienić felgi, kolor podsufitki czy materiały do wykończenia,