Czy tak prosta i błaha dla co poniektórych maszyna jak samochód może być groźna? Brzmi to niczym wierutna i bezsensownie powtarzana bzdura niemająca żadnego pokrycia w rzeczywistości, jednak cichy niepokój tudzież wymuszony poniekąd szacunek do mniejszego lub
Czytając pod koniec zeszłego roku kilka gorzkich słów dotyczących specjalnego BMW M3 DTM Champion Edition można było wysnuć bardzo prosty wniosek – koncern z Monachium, w dość efektowny sposób, opracował świetną zabawkę z kilkoma charakterystycznymi detalami podkreślającymi
Za oknem zaczęło się robić szaro i zimno? Rano wychodząc do pracy jest jeszcze ciemno? Z drzew lecą miliony kolorowych liści? Nie chcę nikogo straszyć jesienną depresją, ale właśnie skończyło się lato, najcieplejszy okres w kalendarzu. W
560 KM, 3,9 sekundy do 100 km/h i maksymalnie (niejako „przesuwając” opcjonalnie elektroniczny kaganiec) 305 km/h – bojowo wyglądające, okraszone wysokim poziomem tzw. „ekstrasów” i bez wątpienia luksusowe Audi RS7 Sportback to propozycja dla bardzo wymagających klientów.
Co by nie mówić – kolejna, trzecia już generacja niezwykle popularnego Audi A3 uchodzi za (a jakżeby inaczej) nowoczesny, stosunkowo drogi, dopracowany w najmniejszych szczegółach i, tak jak to u Volkswagena bywa, niezbyt porywający samochód. Dobrą informacją
3 lata temu, podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu, niemieckie Audi zaprezentowało efektownie wyglądający concept swojej rajdowej legendy – modelu Quattro. Swego czasu niedościgniony dla setek fanów motoryzacji (tudzież samego motorsportu) wzór technologiczny lat 80’ był synonimem zwycięstwa,
W samym środku warmińskich lasów, w błogiej i sielskiej okolicy, na terenie hotelu Młyn Klekotki znajdującego się zaledwie kilka kilometrów od Morąga, zgromadzeni dziennikarze mieli okazję i niewątpliwą przyjemność poznać nowy model w gamie Audi. Producent z
Po debiucie eleganckiego, rozpieszczającego sowicie zarabiających biznesmenów przepychem i najnowszą technologią oraz budzącego respekt u pospolitej klasy średniej Mercedesa z literką S wydawało się, że w segmencie obrzydliwie drogich limuzyn powiedziano już na ten rok w zasadzie
Na tegorocznym salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie zobaczymy najprawdopodobniej samochód będący realną zapowiedzią wskrzeszenia niemieckiego klasyka z lat osiemdziesiątych. Nie da się ukryć – na Audi Quattro rodem z XXI wieku czeka chyba cały świat motoryzacji i niewykluczone,
500 000 – dokładnie tyle egzemplarzy sportowo nastawionego do motoryzacyjnej egzystencji modelu TT zdołało już sprzedać niemieckie Audi i choć wspomniana liczba (biorąc rzecz jasna pod uwagę wyniki o jakich możemy czasem przeczytać) piorunującego wrażenia raczej nie
Koncern z Ingolstadt ma prawdziwego fioła na punkcie eksponowania swojego głównego hasła, ale trudno się dziwić – rzekoma „przewaga dzięki technice” stanowi element charakterystyczny niemieckiego Audi od lat i co najważniejsze – włodarze zwieńczonej czterema pierścieniami firmy
Tuner ABT nie przejdzie obojętnie koło żadnej z najmocniejszych odmian Audi. Tym razem na jego warsztat trafiła mocarna odmiana Q5, model SQ5. SQ5 w zależności od rynku występuje w dwóch wersjach: benzynowej, przeznaczonej dla USA oraz w
Nowe Audi A3 w nieco bardziej praktycznej i, co tu dużo mówić, całkiem atrakcyjnej wersji sedan nie ma jeszcze w polskich salonach „germańskiego” koncernu (dostępna będzie prawdopodobnie już we wrześniu), niemniej jednak zamówienia na wspomniany model z
Jedni mówią, że to lepsza i bardziej nobliwa wersja Volkswagena Golfa, inni zaś określają dany samochód mianem nudnego i poprawnego do bólu środka lokomocji – niezależnie od stopnia słuszności podanych twierdzeń jedno wiemy na pewno: niemieckie Audi
Uzupełniania oferty i zaspokajania potrzeb tych najbardziej wiernych klientów ciąg dalszy – może i dane słowa zabrzmiały odrobinę nieelegancko, ale nazwać kolejną propozycję firmy ABT czymś zupełnie nowym i niespotykanym jak do tej pory na rynku tunerów