Ford Mustang 2015 2.3 EcoBoost 317 KM – POMIARY

Legenda wjechała do Europy, dlatego nie mogliśmy oprzeć się pokusie, aby ją zmierzyć. Zaczynamy od słabszej odmiany, ze skromnym 2.3-litrowym silnikiem, który generuje pokaźne 317 KM i 432 Nm.

Ford Mustang to klasyka gatunku amerykańskiej motoryzacji, czyli mocny silnik z przodu, a moc przekazywana na tylną oś. Skrzynia biegów w naszym egzemplarzu jest manualna (bardzo precyzyjna o krótkim skoku), a sprint do pierwszej setki według producenta powinien trwać 5.8 sekundy. Auto posiada różne tryby jazdy takie jak Normal, Sport+ i Track. Ten ostatni wyłącza kontrolę trakcji i pozwala na maksymalne wykorzystanie osiągów samochodu. Według naszych pomiarów sprint do 100 km/h trwał równe 6.1 sekundy i to z ogromnym uślizgiem tylnych kół. Gdyby opony był nowe, to spokojnie można by było złamać barierę 6 sekund.

Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost 317 KM

Kolejne wyniki to czas pokonania 400 metrów – 14,1 s oraz 100-200 km/h – 16,9 sekundy. Pomiary były wykonywane przy + 10 stopniach z 1/4 baku i na letnich oponach (koła 19 cali).

10 km/h – 0,5 s
20 km/h – 1,0 s
30 km/h – 1,4 s
40 km/h – 1,8 s
50 km/h – 2,2 s
60 km/h – 3,1 s
70 km/h – 3,8 s
80 km/h – 4,5 s
90 km/h – 5,2 s
100 km/h– 6,1 s

0-400 m – 14,1 s

100-200 km/h – 16,9 s

Pełen test modelu Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost znajduje się TUTAJ

Bartłomiej Urban

Leave A Comment