Dwa warianty

1 czerwca 2014
Bez kategorii, Mercedes Nowości
Mercedes GLA by Brabus

Robiący wrażenie i czasem bezkompromisowy charakter niemieckiego Brabusa „dotknął” kolejnego modelu firmy ze Stuttgartu – Mercedesa GLA. Inżynierowie wspomnianego tunera postanowili dogodzić szerszemu gronu klientów oferując zmodyfikowane zderzaki, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, tylny spojler, 18-calowe, aluminiowe felgi (opcjonalnie są również dostępne 19- i 20-calowe), osłony podwozia i nowe progi, a to jeszcze nie wszystko. Zasadnym wydaje się pytanie: „Dlaczego zostało tutaj użyte sformułowanie „szerszemu gronu klientów” skoro modyfikacja GLA wygląda jak na razie niezbyt porywająco?” Otóż pomijając tuning jednostek napędowych (wariant GLA 220 CDI, dzięki przeprogramowaniu elektroniki sterującej pracą silnika, dysponuje w tym przypadku mocą 210 KM i 410 Nm maksymalnego momentu obrotowego, zaś najmocniejsze GLA 45 AMG może dostarczyć swojemu kierowcy równe 400 KM i 500 Nm maksymalnego momentu [4,4 sekundy do 100 km/h i 270 km/h prędkości maksymalnej po zdjęciu elektronicznego ogranicznika]) firma Brabus daje możliwość obniżenia niemieckiego crossovera o 25 mm (za pośrednictwem sportowych sprężyn) lub jego podwyższenia o 30 mm – aż tyle i tylko tyle, choć grono potencjalnych klientów rzeczywiście może być nieco większe …

Patryk Rudnicki

Leave A Comment