Wyposażenie za darmo?

25 maja 2013
Bez kategorii, Nowości Volvo
Akcja wspierająca sprzedaż w Volvo

Szwedzkie Volvo przygotowało mocno nietypową, choć z punktu widzenia statystycznego klienta niesamowicie interesującą ofertę, która, zdaniem włodarzy wspomnianej firmy, ma efektywnie wpłynąć na sprzedaż skandynawskich konkurentów takich marek jak BMW tudzież Audi. Jednym słowem – Volvo „funduje” swoim klientom kwotę od 5000 do nawet 20 000 zł, by Ci swobodnie mogli ją przeznaczyć na dodatkowe wyposażenie do swojego nowego auta. Brzmi nierealnie? Fakt – akcja Szwedów może budzić pewne wątpliwości, ale jest prawdziwa i jej termin upływa wraz z końcem czerwca, więc niezdecydowani mają jeszcze trochę czasu, by przemyśleć zakup nowego S60 tudzież XC60 (informacja bardzo ważna – specjalna akcja nie dotyczy modelu XC90, bowiem producent przewidział dla swojego SUV-a bliżej nieokreśloną, ale inną promocję, zaś wysokość pieniężnego „bonusa” zależy od wybranej wersji wyposażenia oraz jednostki napędowej). Czy to wystarczający argument, by zaniechać kupna limuzyny spod „brandu” czterech pierścieni?

Leave A Comment