Moda na „malucha” …

6 kwietnia 2013
Bez kategorii, MINI Nowości
500 000 sprzedanych egzemplarzy MINI w USA

Stany Zjednoczone to miejsce, w którym dominują potężne pickupy, 6-litrowe silniki i robiące niemałe wrażenie SUV-y – czy aby na pewno? Okazuje się, że nie każdy Amerykanin potrzebuje do szczęścia ogromnego stada 500 KM oraz samochodu wielkości kutra rybackiego czego najlepszym dowodem są wyniki sprzedaży na tamtejszym rynku brytyjsko-niemieckiego MINI. W 2002 roku należąca do BMW firma znalazła 24 590 klientów na swoje produkty, rok temu było to już 66 123 chętnych, zaś dzisiaj, w 2013 roku, MINI świętuje (biorąc rzecz jasna pod uwagę ostatnie 11 lat) okrągłe pół miliona sprzedanych za oceanem samochodów. Trudno w to uwierzyć, ale 116 punktów dealerskich oraz wiara we własne przekonania doprowadziły jednak „Brytyjczyków” do sukcesu – czyżby zatem w Stanach Zjednoczonych zapanowała moda na „maluchy”?

Leave A Comment