Audi w 2012 roku …

24 stycznia 2013
Bez kategorii, Audi Nowości
Audi A8 L Hybrid - sprzedaż Audi w 2012 roku

Mamy styczeń 2013 roku, w Detroit trwa obecnie salon motoryzacyjny, a Lamborghini jest włoskie – nie oznacza to jednak, że winniśmy szybko zapominać o tym co było, a co jest dosyć istotne. 2012 rok zaliczy na pewno do udanych marka Audi, która mimo trwającego kryzysu gospodarczego zanotowała wyraźny wzrost sprzedaży na światowych rynkach. Od stycznia do listopada koncern z Ingolstadt sprzedał prawie 1 344 750 egzemplarzy swoich produktów, skądinąd, Premium co oznacza, że już w jedenastym miesiącu niemieckiej firmie udało się pobić rekord sprzedaży w odniesieniu do roku 2011. „Lustrując” dokładnie popyt na samochody Audi w przeciągu zeszłorocznych dwunastu miesięcy można dojść do wniosku, że włodarze „czterech pierścieni” zarządzają kurą, która znosi złote jajka – na wszystkich rynkach gdzie Audi jest obecne (m.in. Chiny, Stany Zjednoczone, Meksyk, Kanada, Japonia, Korea Południowa, Europa (pomijając Hiszpanię, Włochy i Francję gdzie Audi zanotowało spadek) oraz Indie) cieszyło się kilku bądź kilkunastoprocentowym wzrostem popytu. Jednym słowem: nic tylko sprzedawać!

Leave A Comment