Nietuzinkowy spot reklamowy

Mercedes właśnie poinformował, że telewizyjny spot reklamowy nowej Klasy A wykorzystuje dwie innowacyjne aplikacje: Shazam oraz Aurasma. O co dokładnie chodzi i jak one działają? To bardzo proste – obie aplikacje są przeznaczone na nowoczesne smartphone’y i współpracują z muzycznymi katalogami Youtube oraz iTunes. Pierwsza z nich (Shazam) w czasie emitowania spotu reklamowego potrafi wychwycić dźwięki lecącej w tle muzyki i skonfrontować je z internetową bazą danych dzięki czemu szybko możemy poznać tytuł oraz wykonawcę słyszanego utworu. Ponadto emisja wspomnianej reklamy powoduje przekierowanie do specjalnej platformy Mercedesa Klasy A gdzie mamy możliwość swobodnego zapoznania się z jej danymi lub nawet umówienia się na jazdę próbną. Aplikacja o nazwie Aurasma wykorzystuje z kolei technologię Augmented Reality i potrafi wyświetlić na ekranie smartphone’a lub tableta „wideoprezentację” niemieckiego samochodu. Ciekawymi pomysłami dysponuje Mercedes …

Leave A Comment