Audi A6 Avant 3.0 BiTDI od MTM

Standardowe A6 3.0 BiTDI zostało wyposażone w wysokoprężny silnik V6 o pojemności 3 litrów. Jednostka produkuje 313 KM w przedziale od 3 900 do 4 500 obr./min. i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego utrzymywanego pomiędzy 1 450 a 2 800 obr./min. Silnik współpracuje z ośmiobiegową przekładnią automatyczną Tiptronic, która przenosi napęd na cztery koła. A6 wyposażone w nowego diesla przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 250 km/h.


Audi A6 3.0 BiTDI od MTM

Audi A6 3.0 BiTDI od MTM

Audi A6 3.0 BiTDI od MTM

Audi A6 3.0 BiTDI od MTM

Klienci MTM, którzy zapłacą 1800 euro mogą liczyć na podniesienie mocy do 380 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 780 Nm. „Operacja” trwa około dwóch godzin i polega jedynie na wymianie standardowej jednostki sterującej pracą silnika na układ zmodyfikowany przez ekspertów z niemieckiej firmy.

Firma oferuje także mniej ekstremalny pakiet tuningowy podnoszący moc do 365 KM i maksymalny moment obrotowy do 760 Nm – całość kosztuje 1700 euro.

Za dodatkowe 4900 euro można zamówić tarcze hamulcowe o wymiarach 380 x 34 mm, natomiast większy zestaw 403 x 36 mm (dostępny w połączeniu z obręczami o średnicy przynajmniej 20 cali) kosztuje 6400 euro.

W ofercie firmy znajduje się także jednostka F-Cantronic ECU (1740 euro) odpowiedzialna za układ zawieszenia, która może obniżyć zawieszenie o 25 mm z przodu i 20 mm z tyłu.

MTM / Moto Target

Leave A Comment