G37x S, łączący zmysłową stylistykę i dynamiczne osiągi z bezpieczeństwem napędu na cztery koła, to najnowszy członek rodziny Infiniti G Sedan. Po raz pierwszy najbardziej sportowa wersja Infiniti w linii G jest dostępna z napędem AWD. Dotychczas taki napęd oferowała tylko wersja GT.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
G37x S, jak każda wersja modelu G, jest napędzana 320-konnym, 3,7-litrowym silnikiem V6, sprzężonym z siedmiobiegową przekładnią automatyczną z łopatkami zmiany biegów. Ta kombinacja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 6,0 sekund. Reagujący na wartość momentu obrotowego system napędu na cztery koła gwarantuje z kolei niezwykłą dynamikę jazdy, praktycznie w każdych warunkach pogodowych i na każdej nawierzchni. Prędkość maksymalna samochodu to 240 km/h, zaś oficjalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 11,0 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 255 g/km.
Najnowsza wersja G kosztuje od 222 775 złotych. Cechuje go ten sam styl, te same elementy wyposażenia i rozwiązania technologiczne, które wyróżniają markę Infiniti na tle innych. Jedyny model z AWD w linii G na rok 2012 czyli G37x S można rozpoznać po elementach charakterystycznych dla wersji S, takich jak znaczki na karoserii z czerwoną literą „S”, 18-calowe felgi aluminiowe o sportowej stylistyce oraz przyciemnione reflektory. Sportowy charakter wnętrza samochodu zapewniają natomiast sportowe fotele, elektryczna regulacja fotela kierowcy w czternastu kierunkach oraz aluminiowe pedały i podpórka na stopę. G37x S wyposażony jest w pakiet multimedialny z systemem nawigacji HDD, 10-głośnikowy system nagłośnienia Bose® Premium Sound System, kamerę cofania oraz ekran dotykowy wysokiej rozdzielczności.
G37x S zachowuje swoją pozycję w uaktualnionej linii G. Flagowym modelem jest nadal G37 S Premium (od 231 080 zł), który swoją popularność zawdzięcza czterem kołom skrętnym (4WAS − 4-Wheel Active Steer), sportowemu zawieszenieniu, sportowym hamulcom i wiskotycznemu mechanizmowi różnicowemu. Te elementy pozwalają na pełne wykorzystanie charakterystyki samochodu tylnonapędowego. Na poprawę bezpieczeństwa wpływają zaś inteligentny tempomat (ICC − Intelligent Cruise Control) oraz inteligentne wspomaganie hamowania (IBA − Intelligent Brake Assist).
Ponadto w gamie są dwa modele GT, oba teraz tylko w wersjach z napędem na tylne koła. Model G37 GT ze skórzaną tapicerką, pamięcią ustawienia fotela kierowcy, podgrzewanymi przednimi fotelami i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy kosztuje od 202 355 zł. Ceny G37 GT Premium – dodatkowo wyposażonego między innymi w pakiet multimedialny i okno dachowe – zaczynają się natomiast od 217 105 zł.
Modelem podstawowym dla Europy pozostaje G37 w cenie od 195 800 zł. Jego standardowe wyposażenie obejmuje wykończenie kabiny Shodo aluminium, 18-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory biksenonowe, samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą Scratch Shield, inteligentny kluczyk oraz elektryczną regulację przednich foteli i kolumny kierownicy.
Rodzinę G uzupełniają dwa niezmienione w 2012 roku modele: G37 Coupé (od 219 780 zł) oraz G37 Cabrio (od 278 980 zł).