Infiniti G37 sedan z napędem AWD w wersji S

G37x S, łączący zmysłową stylistykę i dynamiczne osiągi z bezpieczeństwem napędu na cztery koła, to najnowszy członek rodziny Infiniti G Sedan. Po raz pierwszy najbardziej sportowa wersja Infiniti w linii G jest dostępna z napędem AWD. Dotychczas taki napęd oferowała tylko wersja GT.


Infiniti G37 Sedan

Infiniti G37 Sedan

Infiniti G37 Sedan

Infiniti G37 Sedan

G37x S, jak każda wersja modelu G, jest napędzana 320-konnym, 3,7-litrowym silnikiem V6, sprzężonym z siedmiobiegową przekładnią automatyczną z łopatkami zmiany biegów. Ta kombinacja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 6,0 sekund. Reagujący na wartość momentu obrotowego system napędu na cztery koła gwarantuje z kolei niezwykłą dynamikę jazdy, praktycznie w każdych warunkach pogodowych i na każdej nawierzchni. Prędkość maksymalna samochodu to 240 km/h, zaś oficjalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 11,0 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 255 g/km.

Najnowsza wersja G kosztuje od 222 775 złotych. Cechuje go ten sam styl, te same elementy wyposażenia i rozwiązania technologiczne, które wyróżniają markę Infiniti na tle innych. Jedyny model z AWD w linii G na rok 2012 czyli G37x S można rozpoznać po elementach charakterystycznych dla wersji S, takich jak znaczki na karoserii z czerwoną literą „S”, 18-calowe felgi aluminiowe o sportowej stylistyce oraz przyciemnione reflektory. Sportowy charakter wnętrza samochodu zapewniają natomiast sportowe fotele, elektryczna regulacja fotela kierowcy w czternastu kierunkach oraz aluminiowe pedały i podpórka na stopę. G37x S wyposażony jest w pakiet multimedialny z systemem nawigacji HDD, 10-głośnikowy system nagłośnienia Bose® Premium Sound System, kamerę cofania oraz ekran dotykowy wysokiej rozdzielczności.

G37x S zachowuje swoją pozycję w uaktualnionej linii G. Flagowym modelem jest nadal G37 S Premium (od 231 080 zł), który swoją popularność zawdzięcza czterem kołom skrętnym (4WAS − 4-Wheel Active Steer), sportowemu zawieszenieniu, sportowym hamulcom i wiskotycznemu mechanizmowi różnicowemu. Te elementy pozwalają na pełne wykorzystanie charakterystyki samochodu tylnonapędowego. Na poprawę bezpieczeństwa wpływają zaś inteligentny tempomat (ICC − Intelligent Cruise Control) oraz inteligentne wspomaganie hamowania (IBA − Intelligent Brake Assist).

Ponadto w gamie są dwa modele GT, oba teraz tylko w wersjach z napędem na tylne koła. Model G37 GT ze skórzaną tapicerką, pamięcią ustawienia fotela kierowcy, podgrzewanymi przednimi fotelami i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy kosztuje od 202 355 zł. Ceny G37 GT Premium – dodatkowo wyposażonego między innymi w pakiet multimedialny i okno dachowe – zaczynają się natomiast od 217 105 zł.

Modelem podstawowym dla Europy pozostaje G37 w cenie od 195 800 zł. Jego standardowe wyposażenie obejmuje wykończenie kabiny Shodo aluminium, 18-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory biksenonowe, samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą Scratch Shield, inteligentny kluczyk oraz elektryczną regulację przednich foteli i kolumny kierownicy.

Rodzinę G uzupełniają dwa niezmienione w 2012 roku modele: G37 Coupé (od 219 780 zł) oraz G37 Cabrio (od 278 980 zł).

Leave A Comment